#ladylike

~Every Lady is beautiful in her own way – My way is Ladylike~

Verde şi roşu – un cuplu cromatic reuşit?

Scrie un comentariu

For S_Anny by FerahÎn toiul sărbătorilor de iarnă, culorile vedetă sunt verdele şi roşul. Cât de potrivite sunt însă aceste culori atunci când trebuie asortate?

Eu una mă simt spiriduşul lui Moş Crăciun sau un brad împodobit atunci când combin de exemplu o bluză verde smarald cu pantaloni de un roşu mac. De exemplu, cum sunt combinaţiile de mai jos. Pare a fi frumos, dar de fiecare dată când încerc să asortez aceste nuanţe, e o cauză pierdută. De aceea am căutat din diverse surse să înţeleg dacă am o carenţă de îndrăzneală în a combina culorile tari sau chiar nu este dezirabilă o astfel de combinaţie.

Verde este o culoare rece, roşu e o culoare caldă, aflate în părţi opuse în roata culorilor. Altfel spus, aceste culori pot fi asortate dacă se aleg nuanţe mai cuminţi, nu intense.

De exemplu, verde mint cu roşu coral sau verde lime cu roz mi se par combinaţii mai mult decât potrivite.

În acelaşi timp, recunosc că îmi plac carourile (tartan-ul) în combinaţie roşu-verde şi aş purta o fustă/sacou/rochie de acest fel pe tot parcursul anului.

În magazinele branduri de Moldova, am remarcat de curând o splendidă geantă de piele realizată de Vitalie Burlacu, cu aceeaşi combinaţie verde-roşu în carouri. Nu găsesc o poză cu ea, dar mai jos am plasat câteva modele de genţi superbe asemănătoare.

Tu ce părere ai de combinaţia roşu-verde? Ţi se pare una reuşită?

Lasă un răspuns

