#ladylike

~Every Lady is beautiful in her own way – My way is Ladylike~

Shoes and jewellery

Scrie un comentariu

Avem aici câteva unităţi din colecţia de bijuterii ce am reuşit să o acumulez până acum, din achiziţii proprii, precum şi din cadouri. Cel mai mult îmi plac istoriile care le ascund aceste bijuterii – modul cum au fost cumpărate, cu cine au fost alese, ţara din care au fost luate şi amintirile legate de ea, precum şi evenimentele importante la care au fost purtate. Pe lângă cercei, am descoperit de curând pasiunea mea pentru coliere şi abilitatea acestora de a transforma un outfit banal în unul ce atrage privirile 🙂 În perioadele nu atât de calde, treaba estetică a colierelor poate fi realizată şi de eşarfe.

7

4

2

3

 Iar pantofii, hmmm, am obiceciul să-i asortez cu cerceii 🙂 Vedeţi mai jos alte combinaţii reuşite între cercei şi pantofi.

vivaluxury_shoes_of_prey-4

anja rubik

 Fiţi mereu la înălţime şi cu ochii vibrând de culori vii! 🙂

logo

Lasă un răspuns

