#ladylike

~Every Lady is beautiful in her own way – My way is Ladylike~

Butterfly dress

Scrie un comentariu

white dressVă prezint, dragelor, una dintre rochiţele mele preferate, în care la propriu simt că zbor 🙂 Albă, scurtă, vaporoasă, o rochie angelică. Am cumpărat-o dintr-un magazin din Italia, mai exact din Florenţa, numit The End. Eram în căutarea unei rochiţe pentru a o îmbrăca la nunta unei prietene şi magazinul The End chiar a însemnat sfârşitul căutărilor, pentru că am găsit rochia care m-a cucerit.

white dresswhite dress with roses_MG_7633Rochia am asortat-o cu nişte cercei supradimensionali foarte deosebiţi, procuraţi de pe site-ul asos.com. Pantofii coral cu partea metalică din vârf formează un tot întreg cu cerceii, care reprezintă de fapt o oglindă frumos lucrată în care se reflectă pietrele aplicate pe ea.

Şi pentru că vedeta acestei postări este rochiţa din Florenţa, vedeţi mai jos câteva poze din vacanţa mea de vară în acest frumos oraş din Italia. firenzefirenzeflorentahorse italyitaliaitalian foodmona lisasunset firenzesea italy

Ţin să mulţumesc mult verişoarei mele Iulia pentru această vacanţă frumoasă, dar şi pentru ajutor la shopping 🙂

Vă recomand să vizitați Florența – e un oraș romantic, plin de culoare și magie!

Dress – The End, Firenze
Heels – Bershka
Photographer – Mirell Rosh
Holiday – Firenze, Italy

logo_909780_web (1)

Lasă un răspuns

