#ladylike

~Every Lady is beautiful in her own way – My way is Ladylike~

Rustic outfit with ukrainian national blouse

Scrie un comentariu

Ie ucrainească – din Lvov, Ucraina/
Fusta – Tricon/
Poze de vacanţă – Suceava, România

bucovinaM-am întors din scurta mea vacanţă din Bucovina şi Moldova de peste Prut cu mult aer proaspăt şi emoţii frumoase, dar şi cu multe poze ce surprind doar pe jumătate feeria meleagurilor româneşti. În modestul meu bagaj de călătorie şi-au găsit loc şi câteva hăinuţe din garderoba mea pe care am ţinut să vi le prezint având ca fundal brazi, case de lemn şi rece de munte. Ce am dorit, aceea am găsit 🙂 În ultima zi a vacanţei, dimineaţa devreme, pe la orele 7:00, cu picioarele goale prin roua dimineţii, am încercat să improvizăm o sesiune foto, demnă totuşi de senzaţiile fenomenului Ice Bucket Challenge – aerul, dar mai ales pământul era rece de îţi tăia respiraţia şi mersul 🙂

În aceasă postare, vă prezint pozele cu ia mea ucrainească, pe fundalul Satului bucovinean din comuna Breaza, judeţul Suceava, România.ie ucraineascarustic outfit ie ucraineasca breazacasa taraneascaCăsuţele  în care am fost cazaţi în Satul Bucovinean sunt vechi de peste o sută de ani. Au fost aduse din munţii Bucovinei bârnă cu bârnă şi relocate, restaurate şi mobilitate ca pe vremuri. Căsuţele ţărăneşti sunt totuşi modernizate, fiind dotate cu baie şi televizor 🙂 În ce priveşte mâncarea pregătită aici, mmmm, curcubeu pe cerul gurii cum s-ar spune. Dieta nu e compatibilă cu bucătăria bucovineană – bine că au fost doar trei zile de vacanţă 😀

suceavaDacă vă interesează să petreceţi câteva zile de odihnă pentru trup şi suflet într-o astfel de atmosferă, puteţi afla mai multe detalii pe site-ul www.satulbucovinean.ro. Apropo, pentru Anul Nou, cele 9 căsuţe ţărăneşti sunt deja bronate 🙂

Revin în curând cu alte ţinute rustice şi locuri frumoase ale Bucovinei.

logo

Revedeţi pozele cu ia mea moldovenească, marca Casa Cristea.

Ie Casa Cristea

Lasă un răspuns

