#ladylike

~Every Lady is beautiful in her own way – My way is Ladylike~

White angelic dress

Scrie un comentariu

asos dressAceste poze încheie sesiunea foto matinală din vacanța mea în Bucovina. Și uitându-mă la ele, îmi aduc aminte încă o dată de unde am luat răceala de care nu pot scăpa de atâtea zile 🙂 Dar a meritat experiența brrrr-iitoare – peisajul bucovinean a fost un „cuier” perfect pentru țoalele mele de LadyLike 🙂

daniela dermengiAșa cum am promis în postarea anterioară – poze angelice 🙂 După cum veți vedea și în continuare asta se traduce în rochiță albă, volane, print floral și nu în cele din urmă, o față somnoroasă în bătaia primelor raze ale dimineții 🙂 asos white dressRochia este ASOS și o puteți vedea aici mai aproape. Deși acest model de rochiță cream colour nu mai este pe site, puteți găsi multe alte modele asemănătoare, cum ar fi Elise Ryan Lace Midi Skater DressTFNC Skater Dress With Deep VClub L Crochet Skater Dress.

asos dress  sat bucovinean  rochie alba asos white dress

Și închei postarea cu un miau bucovinean – super model, nu-i așa? 🙂

cat model

Dress – ASOS/
Holiday – Romania

logo

Lasă un răspuns

