#ladylike

~Every Lady is beautiful in her own way – My way is Ladylike~

Dina Melwani, Gabri, Dermengi – despre familie, cântec și modelling

Scrie un comentariu

dina dermengi

E frumoasă și talentată, e soție și mamă a două fetițe adorabile, are multe realizări, dar și foarte multe proiecte. Este vorba despre verișoarea mea Dina Melwani (Dermengi) 🙂 Acum, pentru a nu spune voi că o laud pentru că este verișoara mea, v-o prezint ca Dina Gabri – cu numele ei de scenă – pentru a aprecia singuri cât de talentată este 🙂 După lansarea pieselor Naughty Boy și Imagine (dați click pentru a vedea videoclipurile), Dina Gabri ne promite o nouă supriză muzicală pentru această toamnă. Cu o carieră de model în spate, Dina a avut multe de spus despre stil și rafinament în interviul pentru LadyLike. Lectură frumoasă!

Numele tău acum, ca soție și mamă, este Dina Melwani. Fanii tăi te cunosc ca Dina Gabri. Iar până la căsătorie, erai Dina Dermengi. În care nume te regăsești cel mai mult la moment și ce reprezintă fiecare dintre aceste nume pentru tine?

Tot mai mult încep să mă regăsesc în numele meu de mamă și soție. Prioritatea mea este să fiu mamă și soție în primul rând. Familia e cel mai important lucru pentru mine și mereu va fi așa.


dina melwaniPovestește te rog cititoarelor LadyLike câte ceva despre cariera ta de model – cum ai început, ce realizări ai în acest domeniu, ce sacrificii necesită un astfel de job și ce planuri de viitor ai în modelling?

Am început cariera mea de model odată cu participarea la concursul Miss Lady University în 2006. După, a urmat concursul Miss Universitatea Româno-Americană în 2007. La ambele concursuri am luat primul loc. La cel din 2007, am câștigat un contract cu agenția de modele MRA Models din România. Am făcut modeling în România timp de un an, în paralel cu studiile la universitatea Româno-Americană.

dina mewlaniÎn Dubai m-am mutat în 2008, unde am lucrat la agenția de imobiliare Liquid real estate. Am trimis pozele mele profesionale la toate agențiile de aici, mai mult din curiozitate, și au început să mă sune. În primii ani am participat de două ori la Dubai Fashion Week, am facut peste 7 reclame care s-au derulat la TV, 5 videoclipuri pentru cântăreți renumiți din zonă, și diferite sesiuni foto pentru unii din cei mai mari designeri din regiune. Celor de aici le plac fetele care au un pic de forme, și de aia am avut noroc să am multe joburi. După ce m-am căsătorit, am renunțat complet la modeling, dedicându-mă în totalitate rolului meu de mamă și soție. La moment vreau să mă focusez asupra muzicii și rolului meu de mamă.

În ceea ce privește sacrificiile, în acest job sunt multe și diferite. În primul rand am avut nenumărate joburi, mai ales la filmări, care se începeau la 3 dimineață și se terminau la 12 noaptea. Mereu se pot întâmpla tot felul de incidente, cum ar fi sa îți ardă părul, să îți strice tenul feței cu cosmetică proastă și periuțe neîngrijite. În rest, e un job pe care l-am facut cu mare drag și pentru mine sacrificiile acestea erau nesemnificative pe lângă plăcerea care mi-a adus-o acest job în toți acești ani.


Ai lansat două piese, care au ajuns să fie hituri și în Republica Moldova și România. Lucrezi la moment la vreun proiect muzical?

Acum lucrez la încă o piesă cu cei de la Naguale, în colaborare cu cel mai mare artist din India, Sukhbir. Sper să o lansăm toamna aceasta. E o piesa care mie îmi este foarte dragă, cu tematică indiană, care sper să le placă și celorlalți așa cum îmi place mie.


Obișnuiești să călătorești foarte mult. Care sunt primele haine care le pui în bagajul tău de călătorie?

Într-adevar, acum am norocul să călătoresc foarte mult cu soțul meu. Stilul meu s-a schimbat pe parcursul anilor dar tot timpul m-am straduit să păstrez un pic din stilul clasic, femenin. Acum în bagaj mă strădui să nu lipsească macar vreo 4 rochițe, două perechi de blugi, cămeșute și bluzițe elegante, și numaidecât sacouri.


dina gabriAcum locuiești în Dubai, unde stilul vestimentar este unul mai riguros. Ce porți de obicei acolo, când ieși în oraș?

În Dubai, stilul vestimentar nu e chiar atât de riguros, atâta timp cât nu ieși din limita decenței. Trebuie sa ai grijă ca rochițele sau blugii să fie măcar până la genunchi, fără decolteu și cu umerii acoperiți, dar nu am văzut niciodată să fie vreo problemă daca porți umerii descoperiți, și rochița un pic mai sus de genunchi. Eu port rochii până la genunchi cu balerini, având în vedere că aici e foarte cald. Câteodată port blugi cu bluzițe tip t-shirt, dar elegante, cel mai mult îmi plac cele croșetate. Și mereu am grijă să nu fie nimic transparent. Aici nu prea poartă lumea pantofi cu toc, mai ales la mall, trebuie să fii încălțat cât mai comod, de aia mereu port balerini și sandale. În primul an, țin minte, purtam mereu pantofi cu toc oriunde mergeam, acum mi-am schimbat stilul și pun accent pe comoditate în primul rând.


Ești mamă a două fetițe adorabile. Probabil sunt acum prea mici pentru a avea pretenții vestimentare, dar tu încerci să le „altoiești” un anumit stil?

Fetițele mele sunt foarte norocoase să crească într-o familie unde toți încearcă să le facă pe plac și să le alinte. Bunica lor obișnuiește să călătorească foarte mult, și mereu vine acasă cu valize pline de haine. Deci ea e la noi cea care dictează stilul lor. Eu nu incerc să le altoiesc un anumit stil, le îmbrac mereu cu ce este, dar admit că au doar rochițe și lucruri elegante. Eu mereu am considerat că fetițele trebuie să fie fetițe, si trebuie să aibă doar rochițe, danteluțe, și bluzițe frumoase.


dina gabriEști o adeptă a brandurilor de înaltă clasă. Care sunt brandurile tale favorite și de ce?

În primul rând eu nu prea fac diferența, dacă îmi plac anumite chestii pot să cumpăr de la diferite magazine atâta timp cât stă bine pe mine. Eu nu prea iubesc să arunc cu banii. Oricum am câteva care îmi plac mai mult. În domeniul genților, foarte mult iubesc Hermes, Chanel și Dior. Gențile de la aceste branduri pot să le ai în garderobă zeci de ani, și mereu vor rămâne fashion. Ceea ce ține de haine, nu cred că există cineva mai talentat decât Carolina Herrera și Elisabetta Franchi de unde mereu cumpăr de ceva ani buni. De exemplu, pentru mine Carolina Herrera e cea mai elegantă femeie în viață. Cum apar colecțiile ei noi, am grijă ca mereu să îmi iau câte ceva. Hainele ei nu au limită de timp. Am haine care le port cu mare drag câte 6 ani la rând, și de câte ori îmi iau, știu că o să le am mulți ani de acum încolo.


dina melwani

Definiția Dinei Melwani pentru:

Moldova: Mama, Patrie, Iubire.

Geantă XXL: Geantă cu care merg la serviciu.

Perle: Doar cercei.

Stiletto: Elegant hill, only in the evenings.

Glam: Glamorous, stylish.

Shopping: A necessity, Depression therapy, A well deserved treat.

LadyLike: Elegant

Mulțumesc dragă Dina pentru acest interviu. Abia aștept noua ta piesă, pentru a schimba rington-ul la telefon 🙂 Voi îndrăgi cu siguranță piesa, mai ales că are tentă indiană 🙂 Succese în cariera ta, multă armonie în familie și… te aștept să vii în Moldova cât mai des! :*

logo

Lasă un răspuns

