#ladylike

~Every Lady is beautiful in her own way – My way is Ladylike~

Fall in love… event

Scrie un comentariu

Pentru că am început săptămâna cu dreptul, mi-am pus gând bun să o sfârșesc tot așa. Și mi-am găsit loc de sărbătoare și răsfăț în această sâmbătă, care promite o seară diferită, cu muzică bună, cu haine rafinate și cu multă Moldovă în ea. În șifonier stau multe branduri de Moldova, care se întrec în a-mi ocupa inspirația vestimentară – dragele de ele, cât de mult le place să respire arome de parfum, să se joace cu firele de păr frumos coafate, să apară într-un selfie de început de eveniment și să lase cu gurile căscate admiratorii 🙂 Romantică, tomnatică și îndrăgostită – așa voi fi în această sâmbătă în drum către DIN INIMĂ FALL IN LOVE FASHION WALK

Această este a șasea ediție a prezentărilor de modă desfășurate în cadrul campaniei „Din inimă”. Deși nu am fost la nicio ediție anterioară, mă aștept să întâlnesc multă lume bună, brandurile mele favorite, creatorii lor, precum și o atmosferă din inimă 🙂 Din datele oferite de organizatori, evenimentul va reuni peste 30 de branduri autohtone și vor defila femei de succes din business și politică, dar și membrele Clubului Internaţional al Femeilor din Moldova.

Ediția „Din inimă” din acest an va avea trei „ambasadori ai brandurilor”. Este vorba despre ministrul Culturii Monica Babuc, soția Ambasadorului SUA în Moldova Mary Moser și Ambasadoarea Suediei în Moldova Ingrid Tersman.

Fashion Walk se va desfășura la 20 septembrie, la Palatul Republicii, începând cu orele 17:00. Biletele pentru acest eveniment se pot procura online, pe www.fest.md și pe www.iticket.md.

Din inimă este un proiect tridimensional. Dimensiunea sa economică se traduce în marketing și business. Dimensiunea sa socială cuprinde locurile de muncă create și orientarea sa către oameni. Și cea mai importantă dimensiune ține de valorile culturale și naționale pe care încearcă să le promoveze. De aceea eu sâmbătă, ca economistă, bloggeriță, dar și în calitatea mea onorabilă de femeie made in Moldova, îmi voi plimba cifrele, cuvintele și tinerețea pe holurile Din inimă 🙂

Haideți să ne plimbăm împreună 🙂

din inima

logo

Lasă un răspuns

