#ladylike

~Every Lady is beautiful in her own way – My way is Ladylike~

Tatiana Pașcovschi – femeia Scorpion

Scrie un comentariu

 E o femeie ce își face munca cu disciplină și pasiune. Are o frumusețe deosebită ce nu plictisește privirile, iar personalitatea ei este  sensibilă și puternică în același timp. A ajuns în televiziune din întâmplare, fiind omul potrivit la locul potrivit – așa cum susține ea. Îi plac rochiile, pantofii și culorile. De asemenea, e convinsă că mai toate moldovencele pot concura cu excentricele fashioniste ce vizitează prezentările de modă de la Paris, Milano şi New York. Azi vorbim cu Tatiana Pașcovschi, care ne mărturisește câteva secrete din universul ei de femeie. 

pascovschi tatianaCum este Tatiana Paşcovschi ca femeie?
Dacă ar trebui să aleg esenţele pentru a face o clonă a femeii din mine cred că aş amesteca timiditate şi curaj, chiar dacă acestea două sunt antonime, dar se potrivesc în egală măsură pentru a mă descrie. Aş mai adăuga la descriere o doză mare de critică, cinism şi egoism diluată cu zâmbet cât încape.

Cum ai ajuns să lucrezi la televiziune? Au fost circumstanţe sau televiziunea este un vis de-al tău împlinit?
Televiziunea a venit ca o nouă etapă în viaţă şi în carieră. După vreo 6 ani de comunicare, urma să vină o schimbare a direcţiei şi aceasta a fost proiectul TV “Tema Săptămânii”. N-a fost un vis, a fost o întâmplare în toamna anului 2011. Se dorea apariţia unei noi emisiuni TV şi se căuta o persoană pentru acest proiect TV. Aşa că am fost omul potrivit la locul potrivit.

tatiana pascovschi 6Eşti un om căruia îi place să lucreze undeva în spatele cortinei sau te simţi totuşi mai bine acum, când eşti în văzul lumii, direct pe sticlă?

Mă simt bine şi în spatele cortinei, şi pe sticlă. Spectacol este îndeajuns în ambele părţi. Am învăţat să-mi fac munca cu disciplină şi pasiune, de aceea,scriu cu drag comunicate de presă, organizez conferinţe şi campanii de presă, dar, cu tot atât entuziasm, scriu întrebările pentru invitaţii din platou. E adevărat că am o doză de linişte şi fericire în perioada când îmi fac documentarea înainte de a scrie textele şi când notez punctele din planul de discuţie. E satisfacţia celui care ia pensula şi încearcă să deseneze un tablou. Mai întâi e o schiţă stângace, apoi încet-încet prinde contur, culoare. Şi atunci când toate punctele din plan au prins conţinut, apare acea satisfacţie personală că ai finalizat tabloul.

tatiana pascovschi 3Ţi-a influenţat cumva televiziunea stilul vestimentar?
Nu, TV-ul doar a accentuat apariţia stilului vestimentar. Purtam deja multe rochii, costume şi cămăşi, fiind piesele de bază în garderoba unui comunicator.

Cum ai ajuns să colaborezi cu Küpper’s? Ce anume îţi place la creaţiile lor vestimentare?

A fost apoape involuntar. Stela, cea care a pus temelia brandului Küpper’s, îmi este un om tare apropiat. Atunci când a început epopeea aceasta cu rochiile, eu i-am spus că mie îmi plac şi am să le port cu plăcere, căci piesele din colecţiile ei se suprapun de minune pe sufeltul meu. Sunt îndrăzneţe şi timide înacelaşi timp, pline de culoare şi rafinate. Şi mai sunt foarte feminine şi unice pe piaţa de la noi.

Ai anumite piese vestimentare care eviţi să le porţi? De ce?
Fustele mini. Îmi pare că acestea te fac să te simţi goală. Iar eu nu vreau să apar goală în faţa oamenilor.

tatiana pascovschi 5Anumite obsesii vestimentare? Poate o culoare preferată sau pasiune pentru o haină anume?

Cred că ar fi trei obsesii: rochiile, pantofii şi culorile. Am uneori obsesii pentru culori. A fost negru şi gri. Apoi, am purtat într-o anumită perioadă roz. Aveam totul în diferite nuanţe de roz pal. Mai port şi acum. A urmat verdele. Mult verde: ciorapi, cizme, palton, rochii, până şi unghiile erau verzi. Iar acum am ajuns să port orice culoare.

Culoarea preferată rămâne a fi verde-smarald.

Ce părere ai despre vestimentaţia femeilor de la noi?
Ah, femeile noastre! Uneori cred că femeile noastre sunt cele mai stilate. Uneori cred căsunt cele mai îndrăzneţe şi fiecare a doua ar putea concura cu excentricele fashioniste ce vizitează prezentările de modă de la Paris, Milano şi New York. Alteori îmi par atât de kitsch. Şi mai sunt cazuri când le văd sumbre, inhibate şi uniforme. Totul ţine de perioada zilei, dar şi locurile pe care le vizitez, căci poţi vedea toate personajele de mai sus pe parcursul unei zile. Femeile noastre au o vestimentaţie tare diferită, însă le uneşte un acesoriu pe toate: marea dragoste pentru pantofii cu toc.


tatiana pascovschi 4

Definiția Tatianei Pașcovschi pentru:

Ruj roşu – a epata prin zâmbet

Fuste mini – vară, mare, apă, nisip

Parfumurile dulci – femeie gingaşă

Scorpion – 😀 EU!

Vintage – dorinţă de a trăi în alte timpuri

A fi tu însăţi –este o realizare scumpă şi este un act de curaj

Ladylike – Daniela Dermengi

Mulțumesc dragă Tatiana pentru interviu. Îți doresc pe sticlă apariții cât mai reușite, muncă ușoară în spatele camerelor și desigur mult zâmbet și împlinire în viața ta de femeie. Când te citesc, mă regăsesc într-o oarecare măsură în ce spui despre tine – se pare că femeile scorpion au ceva în comun! 🙂 Să ne auzim doar de bune și fericite 😉

logo

Lasă un răspuns

