#ladylike

~Every Lady is beautiful in her own way – My way is Ladylike~

Rochia Nikita Rinadi în care m-am redescoperit

Scrie un comentariu

Rochie – Nikita Rinadi/
Pantofi – Zara/
Fotograf – Mocrii Ellene/
Sursa – nadin-style.md

Rochiile de seară fac minuni 🙂 Dacă până nu demult eram adepta rochiilor scurte pentru evenimente nocturne sau optam pentru bodycon-uri ce nu coboară mai jos de genunchi, sesiunea foto pentru Nikita Rinadi mi-a dat peste cap această fixație vestimentară. Rochie neagră, lungă, trasparentă, dar și discretă în același timp – e ceea ce se vede și în poze. Însă ce am simțit când am îmbrăcat această rochie creația Nikita Rinadi se poate reda printr-un singur cuvânt – FEMEIE! Datorită acestei rochii efectiv m-am redescoperit în oglindă. Croiala, culoarea și țesătura rochiei inspiră multă feminitate, rafinament și bun gust.  Rochia neagră în garderoba unei femei este pe bună dreptate un must have!

9-bluzon-rochie-neagra-fusta-din-piele-nikita-rinadi

Risc să mă repet, dar asta e – ador gulerele înalte 🙂 Dacă acestea sunt de o culoare închisă, atunci fața cu siguranță va ieși în evidență, de aceea trebuie să avem un machiaj cât se poate de perfect. Gulerele înalte și o rochie de seară sunt o undă verde pentru cocuri ciufulite și bucle lejere prinse discret în spate.

10-bluzon-rochie-neagra-fusta-din-piele-nikita-rinadi

Evident, bijuteriile sunt extrem de importante pentru o ținută de seară. Cerceii trebuie să facă un contrast frumos cu ținuta noastră și asta, mai ales dacă avem părul prins și aceștia sunt lăsați la vedere.

11-bluzon-rochie-neagra-fusta-din-piele-nikita-rinadi

Deși purtăm o rochie lungă, pantofii de asemenea trebuie să fie aleși cu grijă. La această ținută, am ales pantofi bordo și am nuanțat buzele cu un ruj de culoare asemănătoare.

Este o rochie ușoară, fină și are un design deosebit. Sunt sigură că, aflată la o petrecere, femeia îmbrăcată într-o astfel de rochie, va trece în categoria invitaților cu cele mai rafinate gusturi 🙂 Rochia o puteți găsi în magazinele Nikita Rinadi.

Nu ezitați să vă îmbrăcați în diverse stiluri – ați putea descoperi în voi calități neștiute – așa cum m-am redescoperit eu prin purtarea acestei rochii. Dacă inițial am considerat-o doar o opțiune de îmbrăcat,  pe loc a devenit o preferință și abia aștept să vină evenimentul potrivit pentru a purta o astfel de rochie 🙂

Îndrăzniți să fiți extravagante 😉

logo

Lasă un răspuns

