#ladylike

~Every Lady is beautiful in her own way – My way is Ladylike~

Valentina de la Valentino – parfum cu senzualitate

Un comentariu

Deși până  nu demult eram adepta parfumurilor dulci și florale, am reușit în sfârșit să-mi găsesc acel miros oriental, lemnos, care să mă definească… Apa de parfum Valentina de la Valentino este mireasma de care s-a îndrăgostit toată arătarea și simțirea mea 🙂 Această sticluță minunată de parfum conține o aromă moale,  floral-orientală și foarte rafinată.

Mirosul lui mă duce imediat cu imaginația la o femeie focoasă, senzuală, încrezută în ea și… nu știu de ce, dar mi se asociază cu o femeie brunetă 🙂 Poate am fost influențată și de spotul publicitar 🙂

Mi-am procurat parfumul într-un set cu gelul de duș și crema de mâini din aceeași serie Valentina și am dat pe el 80 de euro. În Spania cu siguranță îl puteți găsi mai ieftin acest gift set.

Pentru că e un parfum made in Spain și am avut fericita ocazia de a vizita această țară prin primăvara 2012, vă prezint și câteva poze memorabile. Să-mi fie scuzate kiogramele în plus 😛

P1010982

P1170136

P1020012

P1170229

P1170327

P1160908

P1170096

P1160933

Pozele sunt făcute în Marbella, unde a avut loc nunta verișoarei mele Dina, o nuntă superbă care a durat trei zile și trei nopți, ca în povești 🙂

Păstrați amintirile frumoase, găsiți-vă noi surse de amintiri de neuitat și treceți prin toate etapele vieții „îmbrăcate” în zâmbet, mirosind a îndrăgostire și a „mai vreau” 🙂 

logo

Un gând despre „Valentina de la Valentino – parfum cu senzualitate

  1. Pingback: Multe mirosuri – aceeași aromă | Ladylike

Lasă un răspuns

