#ladylike

~Every Lady is beautiful in her own way – My way is Ladylike~

Rainy day outfit

Scrie un comentariu

DSC06230

Pragaaaa – cât de mult visam poze cu soare în Praga 🙂 Dacă în prima zi soarele a fost generos cu noi, atunci a doua zi, când mi-am pus gând bun să-mi scot la plimbare rochița Vasconi pe străzile de poveste din Praga, pliosc cu pantofiorii în ploaie 🙂 Totuși a ieșit frumos, pentru că mi-a ținut de cald paltonașul Piazza Italia, o creație made in Moldova 😉 

DSC06232

Rochia este adorabilă – îmi place „geometria” de pe ea, materialul natural și combinațiile de culori, precum și croiala menită să pună în evidență silueta. Și deși a fost greu să conving pe unii că este o rochie Vasconi, să știți că Vasconi face și rochii superbe, nu doar lenjerie intimă 😉 Puteți să vă convingeți pe site-ul lor oficial, unde puteți vedea și rochia purtată de mine doar că în combinație de culori maronii.

DSC06236

Paltonașul este de asemenea produs în Moldova, însă făcut pentru export. Poartă marca Piazza Italia și l-am procurat de la o expoziție anul trecut, în noiembrie. Dacă mă urmăriți și pe facebook, atunci vă amintesc că acesta este paltonașul cumpărat de la acel domn care i-a dat unei bătrâne pâsle pe gratis 🙂

1

Îmi place mult acest paltonaș, pentru că îl pot asorta la diverse stiluri. De asemenea, are centură care îmi pune accent pe talie, iar nasturii mov îl fac mai deosebit 🙂

Să plouă în viața voastră cu clipe frumoase, care să vă înmoaie sufletul și să vă dea fiori de bucurie 🙂

Doar frunze mai rămân –

Culori ce iris scaldă

Şi fac mici curcubee

Ca ploi în palmă caldă.

logo

Dress – Vasconi

Outwear – Piazza Italia

Heels – Zara

LadyLike Logo

Facebook Ladylike

_MG_0440

Instagram Daniela

Lasă un răspuns

