#ladylike

~Every Lady is beautiful in her own way – My way is Ladylike~

Ladylike wishes for my birthday

Scrie un comentariu

Sunt la o vârstă în care nu anii vorbesc, ci viața, preocupările și simțirile mele de zi cu zi îmi spun că sunt într-un spațiu tridimensional – Daniela copil, Daniela femeie și Daniela omul responsabil de propria sa realizare și fericire.

Îmi place să mă știu alintată și în preajma unor oameni care să îmi poarte de grijă – nu pentru că nu sunt aptă să-mi port de grijă singură, ci pentru că îmi place să fiu tratată cu dulceață. Și acesta a fost criteriul după care mi-am ales până și prietenii – aia mămoși au avut șanse mai mari să intră pe portița sufletului meu 🙂 Roz, floral, rebel și discret – așa arată ținuta în care îmi îmbrac latura copilărească 🙂

2

Am reușit să adun până acum circa șase ani de experiență profesională și… cuvântul-cheie ce mă definește ca om cu responsabilități este progresul. Simt o enormă sete de progres și, de obicei, nu plec din locuri unde simt că nu am gustat din el 🙂 Eleganță, înălțime și sobrietate – acestea sunt caracteristicile unui outfit ce mi-ar defini profilul profesional.

1

Și aici e partea care îmi place mie – rolul de a fi Femeie. Outfit-ul care mă definește e cel care mă face mă simt ușoară, gingașă, comodă, nesofisticată, dar totuși elegantă 🙂

image1xxl (2)

Pentru că îmi doresc asta foarte mult, sper că la anul să mai apară o Daniela… sau, să prindă viață o părticică din Daniela femeie, și să pun un outfit unde să existe loc de burtică sau loc de o minune în brațe 🙂

logo

Lasă un răspuns

