#ladylike

~Every Lady is beautiful in her own way – My way is Ladylike~

Stela Mikșanski – între femeia de cașmir și femeia de velur

Scrie un comentariu

E o femeie drăgălașă, gingașă, mlădioasă, discretă când râde, frumoasă când vorbește, de o naturalețe dulce și rafinată. O descopăr acum și într-o altă lumină – cea a reflectoarelor. Televiziunea o face să pară mai matură, recunoaște și ea, menționând în același timp că o femeie trebuie să fie diferită în diferite momente din viața sa. Azi vorbim cu Stela Mikșanski. O cunoașteți de pe ecranul Publika TV, ați putut-o admira în diverse reviste, ați regăsit numele și poza sa în diferite topuri de frumusețe și eleganță și azi veți avea ocazia să o citiți și pe blogul Ladylike. 

miksanschi stelaEști o prezență femenină deosebită, pe care aș asocia-o cu cașmirul – moale și discretă, așa cum te cunosc eu în viața de zi cu zi 🙂 Când te văd la TV însă descopăr parcă o altă Stela – una de velur, ceva mai matură și de o femenitate mai așezată. Cum reușești să faci față rolurilor pe care le ai de îndeplinit?

În televiziune nu aş spune că joc un rol, e mai mult un stil de viaţă care în prezent mă satisface. Îmi displac oamenii falşi pe care îi simt din start, însă nu arăt acest lucru.  La Publika sunt eu însămi. Nu încerc să fiu un alt personaj pentru că nu aş putea să fac asta zilnic, doar dacă nu joc într-un film poate. Reuşesc să fac faţă stilului de viaţă pe care îl am pentru că îmi place ceea ce fac, pentru că aşa sunt eu. Ziua gingaşă, seara mai serioasă (râde) Cu toate acestea zâmbesc lumii când o salut, îmi place să socializez cu oameni care au poveşti şi experienţă, sunt înţelegătoare, glumesc.  Nu văd motive de ce să ascund emoţiile pe care le simt doar pentru a fi un personaj serios, cu nasul pe sus. Aşa oameni ajung până la urmă a fi doar personaje. Într-adevăr lumea mă vede uneori nu ca pe o femeie de 26 de ani dar mai în vârstă (asta până a mă vedea în realitate). Nu văd neapărat ca pe un lucru rău aceasta, pentru că o femeie trebuie să fie în anumite momente din viaţă, cum zici tu, ca şi caşmirul şi în altele una de velur. Cred că aici îi semăn mamei foarte mult, de la ea am moştenit feminitatea.

De la noutățile cu soare și nori la pupitrul de știri. Cum a fost drumul tău în jurnalism și ce aspirații ai în acest domeniu?

Drumul meu a fost unul norocos, nici foarte scurt dar nici foarte lung. A fost la timpul potrivit şi în momentul potrivit. Cert este că a fost o perioadă grea, dar mi-a reuşit. De la 6 ani simulam un jurnal de ştiri aşa că aveam o legătură cu telespectatorii încă de pe atunci. Mulţumesc uneori părinţilor că m-au făcut frumoasă, dar câteodată să ştii că tocmai  din cauza asta am avut obstacole în drumul meu spre a ajunge la pupitrul de ştiri. Norocul meu că am avut în preajmă oameni care au văzut o perspectivă în mine şi au gândit ca nişte oameni adevăraţi de televiziune. De fapt nu am trecut imediat de la meteo la ştiri. La Publika munca în teren e o necesitate. Am gustat din munca de reporter o perioadă de timp, după care am fost promovată de oamenii care aveau încredere în mine şi au văzut că sunt pregătită. Totul are loc prin meritocraţie până la urmă. În viitor, nu ştiu ce va fi, cert este că acum îmi place ceea ce fac şi atât timp cât fac asta cu drag voi spune bună seara în continuare telespectatorilor. Cred că prin munca într-un anumit domeniu poţi face în viitor o carieră şi în alt domeniu. Dacă ai experienţă poţi să faci mai multe concomitent. Viaţa e imprevizibilă, dar e plină de surprize şi provocări.

stela 3Ești o jurnalistă în ținutele căreia se poate citi multă grijă și estetică. Și nu o zic numai eu 🙂 Ce stil te definește cel mai mult și de ce?

Nu am doar un stil vestimentar care să îmi placă, de altfel mă plictisesc. În suflet mă simt romantică şi elegantă şi cred că astfel de stil mi se potriveşte cel mai bine. Îmi plac hainele simple, în culori calme dar cu o croială mai deosebită şi accesorizate delicat. Ador de exemplu stilul vestimentar britanic.  În altele zile însă, mă împac cu ţinute lejere iar în unele adopt un stil eclectic.

Mai nou, am remarcat că promovezi conceptul de eco. Ce te-a determinat să folosești produsele eco și ce produse recomanzi în mod special?

Acum 5 ani am avut curiozitatea să citesc eticheta produselor cosmetice pe care le foloseam. De atunci am rămas uimită să aflu că majoritatea cremelor de lux pe care le utilizam nu îşi meritau banii. Pe lângă asta am rămas indignată că şi produsele pentru copii conţin ingrediente nu tocmai bune pentru pielea lor. Am început să caut altceva, alte ingrediente şi aşa am aflat despre cosmetica bio. Nu credeam la început că o să am rezultate bune sau că o să îmi placă textura şi mirosurile produselor. Aşa e când te obişnuieşti cu o cremă Chanel 🙂  După o perioadă însă am observat rezultate pozitive pentru că am dat hrană netoxică pielii. Am început să arăt mai bine, cum zic unii… de o frumuseţe naturală.

Dm stelaesigur că am avut şi eu neplăcerea să încerc unele produse care m-au dezamăgit. Dar până la urmă, astfel de situaţii am avut şi cu produsele tradiţionale din comerţ. De aceea am lansat blogul pe facebook Biontop pentru a spune vizitatorilor despre experienţa pe care am avut-o, ce produse merită de încercat şi de la care am rămas nemulţumită. Din produsele organice care fac diferenţa este şamponul, deodorantul antiperspirant, demachiantul  şi cremele.

Tenul tău are un aspect sănătos și cu siguranță este fericit că îi porți de grijă 🙂 Cu ce și cum obișnuiești să-ți aliniți fața în fiecare zi?

Pe lângă faptul că am moştenit de la familie un metabolism sănătos şi ten curat, nu îmi neglijez faţa şi corpul. Nu am un ritual deosebit. Pielea îmi este răsfăţată cu uleiuri şi produse organice. Până a aplica crema pe faţă am grijă ca ea să fie demachiată bine şi tonifiată cu apă florală.  Investesc în produsele de curăţare şi mai folosesc şi serumuri antirid. Femeile care mai cred  în prezent că un ser antirid se foloseşte după 40, consider că greşesc atunci când zic asta. Pielea trebuie menţinută, iar îmbătrânirea prevenită. Dacă nu e aşa, după 40 doar botoxul te mai salvează! (râde)

1969203_209622299247417_2016299503_n

Sursa: Revista 15 minute

Ce crezi despre femeile din Moldova și despre dragostea lor de sine?

Unele se iubesc prea mult, altele prea puţin. Poate nu sună modest, dar femeile ar trebui să se iubească mai mult şi să se respecte. Desigur a te iubi pe sine nu e suficient. Femeile vor evolua, vor înflori, se vor maturiza frumos doar dacă în drumul său vor alege dragostea vieţii sale.

Ai vreun idol printre femeile celebre ale lumii? Dacă da, de ce anume ea?

Nu am un idol, dar îmi place de Victoria Beckham pentru că mă regăsesc în ea deseori, în stilul vestimentar pe care îl are, în stilul de viaţă, în ceea ce îi place. Unii spun că şi la înfăţişare avem multe în comun. De actriţa Audrey Tautou pentru caracterul ei. Din personalităţile tv e Hala Gorani de la CNN. E o profesionistă.

 

stela micsanschiSemnificația cuvintelor pentru Stela Mikşanski

Discreție vestimentară – tonuri neutre, fustă scurtă bluză fără decolteu şi invers bluză cu decolteu şi fustă creion.

Verde – eco

Pălărie – atitudine de lady

Paiete – glamour

Eco – un altfel de consumator

Rochie de mireasă – Elie Saab

LadyLike – un exemplu de lady

Am avut o plăcere să răspund la întrebările tale, mult succes.

 

Mulțumesc, dragă Stela, pentru acest interviu. Mă bucur că împreună am botezat același îngeraș de fetiță 🙂 Dar totuși lăsând cumătrismul într-o parte, dă-mi voie să-ți spun că te admir pentru succesele tale firești, frumusețea ta naturală și felul tău de a fi steluță 🙂

logo

 

 

Lasă un răspuns

