#ladylike

~Every Lady is beautiful in her own way – My way is Ladylike~

Ladylike thank you note

Scrie un comentariu

Pentru că este ajunul sărbătorilor, dați-mi voie să aduc mulțumiri tuturor celor care mă citesc și mă ajută să cresc.

În primul rând, mulțumesc cititorilor, în mod special celor care văd dincolo de haine și machiaj, coloristica limbajului și emoțiile ce joacă pe blog.

De asemenea, mulțumiri partenerilor blogului Ladylike, care au acceptat colaborarea, fără să pună mare accent pe trafic și vizitatori, ci pe recomandările sincere pe care le fac pe blog. Apreciez companiile care nu optează pentru publicitate agresivă, ci pentru cea socială care vine prin recomandare, fără idealisme si exagerări.

Admirație și  celor care au acceptat să vorbească cu cititorii Ladylike prin intermediul interviurilor investind din timpul și imaginea lor pentru acest blog. În acelaşi timp vreau să-i asigur că nu au fost aleşi pentru a-mi genera trafic pe blog, ci pentru că sunt deosebiţi, au realizări frumoase, care merită a fi cunoscute şi luate drept reper. Ladylike este un blog pentru care traficul nu este prima preocupare, pentru ca nu acesta generează valoarea sa adăugată.

Uneori îmi zic că acest blog nu dă bine imaginii mele de economist, dar de cele mai deseori cred că dincolo de ce profesie avem, suntem în primul rând oameni. Și ma ales pentru femei sunt foarte importante pasiunile și sentimentul proriei valori. Așa e și cu blogul Ladylike – o pasiune prin care încerc să îmi testez unele abilităţi şi realizările de până acum îmi dau speranţe că pot face lucruri mai mari. Mulţumesc pentru speranţă!

Un sfârşit de an care să vă împlinească paharul şi un nou an cu un pahar mai mare şi plin ochi! 🙂

logo

Lasă un răspuns

