#ladylike

~Every Lady is beautiful in her own way – My way is Ladylike~

Daily makeup removal

Scrie un comentariu

Demachierea este un obicei sănătos pentru ten – curăţarea, tonifierea, hrănirea şi hidratarea sunt extrem de importante pentru tinereţea şi supleţea pielii noastre. Cât de obosite nu am fi şi indiferent cât de discret suntem machiate, nu mergem la culcare fără a ne „dezbrăca” tenul de machiaj, impurităţi şi bacterii strânse din atmosferă, de pe ecranul telefonului sau de pe mâinile noastre cu care avem prostul obicei să ne atingem faţa. În poza de mai jos sunt cele 5 produse-cheie care mă ajută să îmi hrănesc tenul pe dinafară. IMG_9325.JPG Mi-am lăsat acasă preferatul meu gel pentru curăţarea feţei de la Noreva, dar am găsit unul destul de bun în Viena, care îşi face atât treaba unui produs de scoatere a machiajului, cât şi cea a unuia ce curăţă porii. După ce am masat faţa 1-2 minute cu acest gel, am spălat bine spuma de pe faţă cu multă apă. Aici, în Austria, apa are o compoziţie prietenoasă cu pielea, spre deosebire de cea din Moldova, unde este recomandabil să fie utilizată apa plată sau cea distilată pentru spălarea feţei. Ştergem apa cu un şerveţel de hârtie sau un disc curat de vată. IMG_9317.JPG Luăm un alt disc de vată şi picurăm un pic de tonic pentru faţă. Produsele Diadermine sunt unele dintre preferatele mele produse pentru îngrijirea feţei. Am citit undeva că este ncesar pentru fiecare parte a feţei (obraji, frunte şi bărbie)  să utilizăm câte două discuri de vată – mmmm, poate, pentru un ten problematic, altfel mi se pare o risipă de produse dacă al doilea sau al treilea disc arată că avem tenul deja perfect curat. După tonifiere, urmează serul de faţă cu efect de lifting. Am optat pentru un produs eco de la AnneMarie Borlind. Serul de faţă este un produs concentrat, de obicei scump dar care se foloseşte cu discreţie – 1-2 picături în palmă şi tapetare prin uşoare pălmuiri și ciupiri ușoare a întregii feţe, în mod special în zona cu riduri sau cu predispunere spre ridare. În cazul meu, este vorba despre frunte. IMG_9316.JPG După aproximativ 3-5 minute, se aplică crema. Optez de asemenea pentru o cremă cu efect de lifting, dar şi care conferă luminozitate fiind recomandată pentru tenul uscat, pentru că aşa devine tenul meu pe timp de iarnă. În seria Diadermine, există creme cu efect de lifting adecvate şi pentru alte tipuri de ten.

Anii femeii se pot citi în primul rând în jurul ochilor, unde pielea este extrem de sensibilă. Eu folosesc un roll-on de la Garnier. Există produse şi mai concentrate – depinde de necesităţile feţei.

Cam acesta este procesul de demachiere prin care trec seară de seară. Cam același proces este și dimineața, doar că am grijă ca crema de zi să fie cu un SPF ridicat, contactul cu razele solare fiind de asemenea un risc pentru tinerețe.

Produsele se folosesc cu discreţie – nu încărcaţi tenul cu mai mult decât poate lua din exterior.

Aveţi grijă să vă alintaţi chipul şi din interior – beţi multă apă, consumați legume şi fructe, precum şi grăsimi sănătoase cum ar fi cele din nuci şi arahide, uleiuri vegetale şi fiți fericite bucurându-vă de cele mai mici daruri ale vieţii.

Vă doresc nopţi frumoase de iarnă, un ten luminos şi fericit, mult zâmbet în suflet!

logo

Lasă un răspuns

