#ladylike

~Every Lady is beautiful in her own way – My way is Ladylike~

Fashion Weekend 2015: Khéops – un brand cu personalitate şi frumuseţe internaţională

Scrie un comentariu

Din câte interviuri am reuşit să realizez cu designerii ce vor participa în cadrul Fashion Weekend 2015, îmi dau seama că mâine şi poimâine voi admira şi voi aplauda femei frumoase, talentate, naturale, sincere şi foarte modeste 🙂 Victoria Cocieru este una dintre acele femei, cu chip angelic, dar cu multă personalitate, un parfum scump, cu un miros oriental, extrem de rafinat, într-o sticluţă mică şi gingaşă. Victoria este designer la Khéops – un brand cu creaţii diferite ca stil, având în comun ieşirea din tipare 🙂 

Victoria, primul compliment care ți l-am făcut e că ai o frumusețe „internațională” și nu am dat greș – mi-ai confirmat că ești o frumusețe ce curge din sângele mai multor popoare. Acum lasă-mă să-ți spun că și prin creațiile tale curg mai multe vibrații – unele moi și ondulate, dar cele mai multe excentrice, îndrăznețe, demne de o femeie care dorește să cucerească lumea. Tu ce zici de Khéops și cât de departe crezi că va ajunge? 

Kheops este în totalitate reflecția personalității mele dar în nici un caz stilul vestimentar pe care îl abordez personal. Inițial, evident tot ce făceam, făceam doar pentru artă și plăcerea personală, acum deja după ce s-a transformat în afacere sunt nevoită să analizez piața, preferințele oamenilor și să găsesc un compromis între ce îmi place mie și ce ar dori să vadă doamnele și domnișoarele. Nu pot să spun cât de departe va ajunge Kheops, știu doar una – voi face tot posibilul și imposibilul pentru a-mi face treaba demn, corect și oriunde voi ajunge, îl voi lua și pe Khéops dupa mine (zâmbește).

53e0df3670df0

Ești un designer vestimentar cu acte în regulă 🙂 Altfel spus, ai studii în domeniu. Un designer vestimentar cu studii are mai multe șanse de realizare?

În condițiile din Moldova nu cred că are șanse mai multe, dar este un privilegiu mare să ai studii deoarece îți vine totul mai ușor și nu trebuie să minți în reportaje imitând ,,proiectarea hainelor” la cameră (zâmbește). Nu sunt o persoană categorică care crede în studii, nicidecum, dimpotrivă dacă ar fi acum să am iarăși 18 ani aș alege să fac strict cursuri de croitorie, chiar nu cred în documente ,,superioare” și note de 10. Cel mai important în ceea ce faci este să-ți simti specialitatea în adevăratul sens al cuvântului. Și da, eu am ajuns să cred ca design-ul e chiar ce trebuie să fac pe viață, deoarece deja îmi dau seama că practic pot să renunț la rigle, centimetru, căci eu instinctiv deja înțeleg corpul uman foarte bine, deoarece design nu înseamnă doar schițe și idei frumoase, este nevoie și de o construcție bună.

10888837_319847951543329_6504822320122647967_n2

 „Kheops – brand made in Moldova”  – ce emoții îți trezește un astfel de slogan?

Din păcate am ajuns să nu fiu cea mai mare patriotă, dar foarte des m-am gândit în ultima vreme ce ar fi dacă aș pleca de aici. Și am ajuns la concluzia că oriunde aș pleca, chiar dacă îmi voi continua treaba la mii de km, cu orice preț voi continua și  în Moldova, chiar dacă și de la distanță. Și nu voi face declaraţii siropoase, de genul că vreau să văd fetele din Moldova în haine frumoase, etc. – NU! Singurul motiv ar fi că, la nivel instinctiv, îmi iubesc ţara, şi vreau să se mândrească cu mine.

1932314_10201437472690538_1763418169_n1

Știu că ești reticentă la printuri florale și culori dulci. Dacă nu acestea, atunci ce ne recomanzi să purtăm în primăvara asta?

Sunt reticentă la flori nu din motiv că nu îmi plac, ci din motiv că sunt atit de multe la noi că mi se face pielea de găină de la atâta dulce. Sunt peste tooot în haine, si toate atit de mici, colorate, romantice, iar eu foaaarte mult nu iubesc în haine detaliile sau elementele ce mărunţesc produsul. Nu ştiu – este o respingere involuntară (zâmbeşte). La fel e şi cu cromatica colorată. Să fie după dorinţa mea aş fi mult mai limitată în culori, însă cum am spus mai sus trebuie să mă conformez şi preferinţei multimii, şi m-am conviiiins – fetele noastre iubesc culorile ţipătoare mai mult ca oricine probabil (zâmbeşte).

51dfecbc74a2b

Ce vibrații vom simți la Fashion Weekend 2015 la prezentarea colecției tale?

Deja aici veţi vedea reflecţia sută la sută a preferinţelor mele vestimentare. Va fi o prezentare în primul rând cu mult temperament şi caracter, culorile nisipului, maro prăfuit, multă piele, modele bronzate, brunete şi cu părul în stilul ,,Basic Instinct”, multă furnitură metalică bronz şi toate astea sub melodiile provocătoare ale trupei The Weeknd. Şi toate aşteptările mele de la prezentare se limitează doar la una: nu vreau ca cei din sală să atragă anume atenţia la haine, vreau ca ei să prindă anume atmosfera şi senzaţiile, vreau ca imaginea în ansamblu să transmită asta. Deja vedem ce iese (zâmbeşte). 

0dda9cd84fcc56451e1937291887404a

Fiţi originale, ieşiţi din tiparele tendinţelor şi purtaţi-vă frumuseţea cu multă clasă şi stil. Kheops este brandul designed să scoată esenţa din tine şi să inspire admiraţie. Colecţia Khéops va deschide mâine, 14 martie, show-ul Fashion Weekend 2015 – nu rataţi bijuteriile vestimentare unice create de Victoria Cocieru.

11046718_942032149174449_3182939066974272463_o

Ne vedem la Fashion Weekend 2015!

logo

Lasă un răspuns

