#ladylike

~Every Lady is beautiful in her own way – My way is Ladylike~

Femeia și natura – tenul și nutraeffects de la AVON

Scrie un comentariu

AVON Nutra Effects

Compania AVON și-a lansat o nouă linie de creme pentru față, menită să hidrateze, să mențină pielea tânără și să prevină pigmentarea feței. Și toate acestea, cu ajutorul unor ingrediente oferite de natură – semințele de chia, semințele de rodie și semințele unei flori numită streliția sau Pasărea Paradisului, după denumirea sa populară. Este vorba despre cremele nutraeffects! 🙂

Evenimentul de lansare a nutraeffects a fost unul total deosebit. Așa cum am menționat și anterior într-o postare pe facebook, la eveniment s-au adunat doamne și domnișoare una ca una și împreună ne-am relaxat, am savurat din gustări deosebite, am ascultat despre cât de benefice sunt ingredientele conținute de cremele nutraeffects, ne-am amuzat făcând o compoziție din iederă, streliție și o rodie tăiată în jumătate – a fost apetisant de haios 🙂

poză     poză 2    a77

Am venit acasă de la eveniment cu crema de zi nutraeffects pentru hidratare. Am încercat-o chiar a doua zi și am rămas plăcut surprinsă de textura moale a tenului, hidratată, dar deloc lucioasă 🙂 Și pentru că am (bunul) obicei de a mă uita la componența produselor cosmetice, așa am făcut și cu crema hidratantă de la nutraeffects.

poză 3

Vedeți mai jos câteva ingrediente extrem de benefice pentru ten prezente în această cremă:

– Glicerina înmoaie tenul, fără să-i dea un aspect uleios. Este bună pentru pielea uscată, menține pielea hidratată și previne apariția ridurilor. Glicerina lupta cu succes împotriva acneei.

– Ethylhexyl methoxycinnamate, butyl methoxydibenzoylmethane, benzephenone-3, homosalate – unele dintre cele mai bune ingrediente utilizate în produsele menite să ofere o puternică protecție a tenului la contact cu razele ultraviolete.

– Ulei de floarea soarelui – are abilitatea de a crește barierele de protecție ale pielei și de a reduce inflamația. Este bogat în acizi grași și este indicat pentru tenul uscat.

– Tocopherol acetate – este o formă de existență a moleculelor vitaminei E, o vitamină care este un puternic antioxidant.

– Shea butter – untul de shea are un conţinutul ridicat de acizi graşi, asigurând astfel  hidratarea şi elasticitatea pielii. Componentele untului de shea protejează pielea de factorii externi şi grăbesc procesul de vindecare în cazul unor inflamaţii, iritaţii sau răni deschise.

– Extract de cactus –  ajută la prevenirea evaporării apei prin epidermă, are rol hidratant și menține uleiurile naturale ale pielii.

Cremele nutraeffects le veți putea comanda din noul catalog lansat de compania AVON, care este valabil din 16 aprilie 2015. Până una alta, grăbiți-vă să vă comandați niște mostre din catalogul valabil până pe 13 aprilie și așa, veți putea citi ingredientele pe care le conțin cremele și veți putea testa compatibilitatea acestora cu tenul vostru 🙂

poză (1)

logo

Lasă un răspuns

