#ladylike

~Every Lady is beautiful in her own way – My way is Ladylike~

Balayage – tehnica care îți aduce soarele în păr

Scrie un comentariu

20150412134231Balayage-ul este o tehnică nouă, modernă și foarte îndrăgită de doamnele și domnișoarele care țin la naturalețea și la frumusețea lor firească. Acest termen franțuzesc se traduce a picta și procedura chiar este o adevărată arta, la fel ca și rezultatul obținut pe păr – un joc cuminte de nuanțe, de parcă te-ar fi sărutat soarele pe ici, pe colo 🙂 După patru ore de stat în salonul Doctor Lica, m-am ales și eu cu soarele în păr – îmi place foarte mult și mă determină să-mi buclez părul mai des, pentru ca soarele să se poată juca în voie 🙂

Ce îmi place mie la balayage e că dă un look natural și nu necesită o întreținere specială. Pentru că vârfurile sunt decolorate, acestea doar necesită o atenție mai deosebită – un ulei special pentru vârfuri, o mască hidratantă, produse ce conțin proteină de mătase etc. Tonarea și ea se face din când în când, fie la salon, fie acasă, utilizând un balsam nuanțator. De asemenea, se recomandă să folosești și un spray de protecție termică, pentru că balayage-ul arată bine mai ales când părul e buclat 🙂 Eu folosesc balsamul nuanțator de la Eugen Perma, din seria Blush satine și Blush care – le puteți găsi la Vizaje Nica la un preț de circa 200 lei 🙂 Amestec balsamul nuanțator cu balsamul de păr pe care îl folosesc de obicei și îl clătesc imediat. Repet procedura de tonare o dată în săptămână. Vă recomand să purtați mănuși de polietilenă când utilizați balsamul nuanțator 🙂

1556-121-0250_1

Vedeți mai jos câteva tehnici diferite de balayage în părul vedetelor, fiecare dintre ele arătând bine și original 🙂 Cel mai natural este cel al Sarah Jessica Parker, dar balayage-ul meu este apropiat de cel al Rihannei, care de altfel îmi place cel mai mult 🙂

Balayage-effectȘi unde mă găsiți pe mine făcându-mi alintările și întreținerile de înfrumusețare dacă nu la salonul Doctor Lica. Recomand să vă faceți aici părul – de la tuns până la vopsit și aranjat – specialiștii sunt foarte buni și mereu la curent în termeni de ce se poartă și ce tehnici noi se aplică 🙂 Salonul se află pe Ștefan cel Mare 184 (peste drum de Ambasada Federației Ruse). Despre serviciile salonului Doctor Lica puteți citi mai multe pe site-ul doctorlica.md, iar rezervările le puteți face la numerele de telefon 022 23 53 25 și 076 79 88 77 🙂

Cine nu a auzit că schimbările făcute de o femeie la păr au legătură cu o schimbare în viața ei? Deci părul este cu adevărat o podoabă, iar sănătatea și aspectul lui sunt la fel de importante ca și finețea pielii și tenul luminos și hidratat. Purtați-vă părul frumos și dați tonul schimbărilor care să vă fericească 🙂

logo

Lasă un răspuns

