#ladylike

~Every Lady is beautiful in her own way – My way is Ladylike~

Lilia Iovița – femeia cu parfum de floare de salcâm

Scrie un comentariu

MihaelaTatu (115 of 374)

Cu o frumusețe firavă și cu o personalitate în continuă autodeterminare a adevăratelor sale valori în viață – așa o văd eu pe Lilia Iovița. Pe lângă faptul că este fondatoarea unui proiect puternic destinat femeilor – Women’s Summit Moldova – Lilia Iovița este o femeie… interesantă, dacă vreți, și tot nu ar fi destul de complex acest cuvânt pentru a spune ce sentiment mi-a trezit discuțiile cu ea. Mai rare îmi sunt ocaziile să întâlnesc oameni atât de integri, preocupați de propria lor sculptare și nu de circumstanțe atenuante pentru defectele sale, mândri de faptul că azi sunt fericiți pentru că în trecut, la un moment dat, au luat decizia de a lucra asupra lor. 

Ești o fire sensibilă, dar totuși îți reușește să conduci un proiect puternic. Cum se împacă personalitatea ta cu lupta pentru propriile dorințe și vise?

Eu sunt sensibilă, dar sensibilitatea mea ține mai mult de oamenii dragi, de ce mă înconjoară, de natură. Și partea asta sensibilă a personalității mele se împacă cu puterea mea femenină pentru că de fapt este parte a celui mai important vis de-al meu – cel de a-mi urma destinul meu femenin. Atunci când vorbim doar de putere, vorbim de un bărbat. O femeie însă trebuie să fie sensibilă pentru a realiza ceva și să dețină o putere cât se poate de femenină, pentru că astfel ar avea doar de câștigat.

18.09.14 WOMEN'S-518

Pe parcursul evenimentelor organizate de Women’s Summit Moldova, speakerii încearcă să învețe femeile despre arta fericirii. Și totuși, după tine, știe cu adevărat femeia ce o face fericită?

Pe parcursul evenimentelor, luăm doar niște momente din viața femeii și încercăm să le dezvoltăm cu speakerii. Pentru orice femeie însă fericirea este diferită: pentru unele – reușita în carieră, pentru altele – să-și vadă copii, să fie alături de soț. Eu am ajuns la concluzia, uitându-mă acum la buneii mei, că deși au avut carieră, au avut un statul social, când au ajuns la o anumită vârstă, fericirea s-a tradus în ochii nepoților, în rostul copiilor săi. Bunica a fost un exemplu pentru mine și anume ea m-a determinat să iau decizia, ori merg pe carieră, ori mă dedic mai mult părții de familie și relație. Eu sunt fericită acum și am o viziune asupra viitorului. Visez să călătoresc, să am o familie fericită, să am o ocupație care să mă reprezinte, să-mi dea satisfacție, să mă încarce cu energie.

Probabil orice femeie cu personalitate , de succes și frumoasă, nu va fi agreată de toată lumea. Tu cum reușești să lupți cu critica, fățărnicia și superficialitatea oamenilor pe care îi întâlnești?

Eu am întâlnit oameni diferiți, am întâlnit oameni adevărați și mai puțini adevărați, probabil mai falși. Eu foarte mult apreciez la oameni sinceritatea. Când întâlnesc un om fals, așa este drumul vieții că ne desparte frumos și nu reușesc să iau o decizie în acest sens. Când cineva încearcă să profite pe seama ta, aceasta se simte imediat și atunci nu are rost să mai continui discuția și relația cu acest om. Eu rup și rup pe mult timp. De exemplu, cu una dintre prietenele mele, deși am avut situații frumoase în viață împreună, am rupt legătura de ani de zile. Nu mai comunic cu ea din momentul în care am înțeles că noi două nu vedem relația noastră de prietenie la fel și nu ne compătimim la fel.

06.03.15 Womens-196

În Moldova sunt foarte multe femei frumoase și totuși nu frumusețea este „specialitatea casei” unei femei. Ce crezi că o face pe o femeie să fie diferită și specială?

Mama îmi spune mereu că frumusețea exterioară la o anumită vârstă dispare, dar frumusețea spirituală o ai pentru toată viața. Și pe această cale te îndemn pe tine și pe cititoarele tale să aveți grijă de frumusețea voastră exterioară, dar să nu uitați și de cea interioară, dezvoltați-o, dați imbold în interior pentru a face lucruri frumoase. Și apropo, femeile mult mai mult ar trebui să lucreze la frumusețea lor interioară.

Cu siguranță după fiecare eveniment organizat, o mulțime de femei te întreabă când vor avea loc următoarele. Asta vreau să te întreb și eu – ce evenimente urmează în timpul apropiat și ce surprize pregătești în acest an pentru femeile din Moldova?

Diversificarea evenimentelor, noi speakeri, frumoși, de calitate. În mare parte vor fi femei, dar vor fi și bărbați specialiști în domeniu. Surprizele rămân surprize (râde).

ladylike interview lilia iovita

Semnificația cuvintelor pentru Lilia Iovița

Print floral – femenin

Alb – puritate

Femeie – regină

Dragoste – Un tot întreg

Parfum de primăvară – floare de salcâm

Decolteu – senzualitate

Ladylike – feminitate

Mulțumesc, dragă Lilia, pentru acest interviu și pentru discuțiile care le-aș asocia cu un moment de respiro de la haosul social în care trăim. Îți doresc multă inspirație în activitatea ta, multă pasiune în simțiri și natură în farfurie. Asta din urmă, știi tu de ce 🙂 Admirație pentru că ai o atitudine body&soul sănătoasă 🙂

logo

Lasă un răspuns

