#ladylike

~Every Lady is beautiful in her own way – My way is Ladylike~

Cosmetica Antos – bio schimbarea tenului meu

Un comentariu

poză 1Antos este cea mai importantă descoperire cosmetică din această primăvară. La mai puțin de o lună de când utilizez produsele bio marca Antos, tenul meu dă primele semne că este exact de ce are nevoie – produse care tratează problemele tenului, hidratare, hrănire, protecție și nu în cele din urmă, ingredientele naturale.

Mai mult decât atât, Antos a pus punct experimentelor mele cu produsele cosmetice care doar intuiam că îmi fac bine, dar era fie mai rău, fie bine pe scurt timp. Și aceasta datorită consultației oferite de Ecaterina Lica – cosmetolog și director executiv la salonul Dr Lica. După cum bine știți, sunt o fidelă clientă a acestui salon care de altfel utilizează în procedurile sale produse marca Antos.

11154179_1604414816440826_1113616299_o

În urma consultației oferite de Ecaterina Lica, am aflat că gelul antiacneic cu care îmi curățam fața îmi usca foarte mult pielea din jurul ochilor. De asemenea, am aflat că am nevoie de o cremă de protecție solară cu un SPF mai mare de 30, în timp ce în arsenalul meu de produse cosmetice nu aveam decât creme cu un SPF de 15-20.

Astfel, Ecaterina mi-a recomandat de la A la Z ce produse cosmetice Antos să folosesc zilnic pentru a avea un ten perfect. Printre aceste produse sunt laptele demachiant, crema dermopurifiantă (pentru zi), crema pe bază de orez (pentru noapte), crema anticuperoză și evident crema de protecție solară.

ANTOS

Problema de bază a tenului meu este dermatita periorală (acnee pe bărbie și în jurul buzelor), care vine de la o dereglare hormonală. Astfel, mă confrunt ades în această zonă cu pete postacneice nu tocmai estetice. Pentru această problemă, Ecaterina Lica mi-a recomandat să folosesc o dată pe săptămână serul cu acizi din fructe pe care să-l aplic nu doar în zona cu pete postacneice ci pe toată fața, însă nu în jurul ochilor și nu pentru mai mult de 5 minute. Acest ser a fost printre primele produse Antos pe care mi le-am procurat și sunt extrem de mulțumită să văd cum pielea mea este fericită și are o culoare tot mai uniformă.

ANTOS 2

Un alt deliciu oferit de Antos este masca cu argilă, pe care Ecaterina mi-a sugerat să o amestec cu crema hidratantă și să o aplic săptămânal pe față și să o țin maxim 10 minute, până când argila apucă să se usuce.

Toată alintarea asta bio am ambalat-o frumos într-un strat subțire de pudră compactă din ingreditente naturale – altă achiziție cu îndrăgostire la prima vedere 🙂

Să mai vorbesc și despre parfumurile organice realizate de Antos? 😀 Sunt pur și simplu extraordinare, create din combinații ce la prima vedere par atât de ciudate, dar la prima mirosire te cuceresc 🙂 Dar despre aromele create de Antos și despre noul parfum primit cadou chiar de la producătorul italian Giulio Mortara venit la petrecerea de 1 an Antos în Republica Moldova vă spun într-o altă postare 🙂

MG_0217

Giulio Mortara, producător Antos

Antos are un magazin online, unde puteți vedea produsele și prețul acestora. Magazinul Antos se află pe str. M.Eminescu 66, lângă Filarmonica Națională. Puteți cumpăra produsele și din salonul Dr Lica, care se află pe str.Ștefan cel Mare 184, peste drum de Ambasada Federației Ruse.

În poza de mai jos puteți vedea cum am ieșit eu din magazinul Antos când am încercat prima dată produsele – eram deja fericită că am găsit ceva bun și, după cum vedeți, la prețuri accesibile. Mulțumesc cumătrei mele Stela Mikșanski pentru inițiere în utilizarea lor, dar și pentru descoperirea secretului său de frumusețe – Antos 🙂

11130883_1604414829774158_1045589512_o 11122233_1604414849774156_854713257_o

11136397_1604414543107520_250271970_o

BIO, în viziunea mea, se descifrează Beautiful Irradiant Original. Antos a adus în Moldova această formulă naturală și sănătoasă a feminității din Italia 🙂 Fii fericită că Antos este atât de aproape de tine! 

logo

Un gând despre „Cosmetica Antos – bio schimbarea tenului meu

  1. Pingback: Dermaroller – procedura care stimulează pielea să întinerească | Ladylike

Lasă un răspuns

