#ladylike

~Every Lady is beautiful in her own way – My way is Ladylike~

10 lecții de învățat de la Nata Albot

Un comentariu

IMG_9833-1140x760

Cum şi de ce să-ţi schimbi viaţa la 180° – despre asta a vorbit Nata Albot aproape 3 ore joia trecută, în cadrul evenimentului organizat de  Women’s Summit Moldova. Eram în sală 300 de femei, iar Nata când a văzut atâtea femei venite să o admire și să o asculte, s-a emoționat și a plâns și cu asta, a cucerit publicul din primele secunde ale evenimentului. 

Ce am luat cu mine de la eveniment este zâmbetul și optimismul Natei, sinceritatea și emoțiile unei femei fericite și nu în cele din urmă câteva lecții de învățat de la un om puternic. Vedeți mai jos câteva parafrazări ale unor declarații ale Natei care, după mine, sunt puternice, profunde și demne de transpus în viața oricărei femei.

1. Când îmi este greu, eu zâmbesc – acesta e instrumentul meu de protecție

2. Fericirea e în iubire, nu în oficializarea relației

3. Nu am o problemă dacă îmi spună fetele pe nume și nu mama – construiesc o relație de prietenie cu ele, nu neapărat de mamă-fiică

4. Cea mai importantă dovadă de dragoste din partea iubitului meu e să-mi spună să descrețesc fruntea atunci când sunt încruntată

5. Sunt un om colorat, de aceea nu mă place toată lumea

6. Am ajuns la 35 de ani ca să înțeleg cu adevărat ce doresc să fac în viață și să iau totul de la zero

7. În Moldova, aveam un salariu bun, de câteva mii de euro. Și când am plecat din țară, m-am despărțit de acest confort financiar și am zis că dacă îl merit, el se va întoarce înapoi

8. Mă inspir dinafară și organizez festivaluri, pentru că străinii fac din fructele, florile și bucatele lor valori naționale și se mândresc cu ele, iar în Moldova nu știm să apreciem ce avem

9. Eu nu pot să schimb lumea, dar pot să fac schimbări în lumea mea, în oamenii care mă înconjoară, în lucrurile și fenomenele din viața mea de zi cu zi

10. Femeile trebuie să viseze, nu să-și planifice viața cu lux de amănunte

După sesiunea de confesiuni cu Nata Albot, maică mea mă întreabă cum a fost evenimentul. „Nata e o femeie extraordinară”, zic eu, iar replica mamei – „Păi asta nu e lucru nou” 🙂 

Inspirați-vă din femei puternice, învățați din lecțiile date de viață, fiți fericite că puteți plânge când aveți bucurii și puteți zâmbi când vă este greu!

logo

Un gând despre „10 lecții de învățat de la Nata Albot

  1. Pingback: Daniela Dermengi: 10 lecții de învățat de la Nata Albot - ea.md

Lasă un răspuns

