Dacă să fiu sinceră, cred că m-am născut să fiu un om al cuvântului, al cuvântului care de cele mai multe ori rimează cu emoția. Economia a apărut în viața mea absolut întâmplător și, așa cum obișnuiesc să-i zic, economia a fost un transplant reușit în corpul meu, deși unul dificil. De altfel, ador să excelez în domenii pentru care nu am o vocație dată de natură și unde realizarea înseamnă 99% muncă.

O analiză economică este ca un părinte ce îmi cumințește copilul creativ din mine (râde). Dacă nu aș avea un blog, atunci nu aș avea o curte de joacă pentru acest copil, unde să se simtă liber și să râdă în voie. Cam asta este pentru mine blogul Ladylike la nivel de conținut – un loc unde limbajul zglobiu pulsează.

Oamenii sunt o sursă foarte bună de inspirație. De aceea țin foarte mult să socializez cu persoane de la care am ce învăța sau, cum îi mai numesc eu, oameni-enciclopedie; şi cu oameni care impresionează prin istoria vieții lor – oameni-pasăre Phoenix. Chiar și cei care rănesc pot genera o inspirație nebănuită.

Dorințele vieții sunt secrete și mă impulsionează să fiu activă și “să caut motive de ce să fiu, dincolo de a fi pur și simplu”. Nu cred că gândesc atât de profund atunci când intru într-o activitate sau alta, dar subconștientul nostru își face treaba oricum. Cert e că fac ceea ce îmi place. De un singur lucru îmi pare rău, că ziua are doar 24 de ore!

Interviul integral îl găseşti pe AllLady. Lectură plăcută! 🙂

logo