#ladylike

~Every Lady is beautiful in her own way – My way is Ladylike~

S-a deschis primul cabinet dermatologic marca Doctor Lica

Scrie un comentariu

poză 1

Pentru o femeie, găsirea unui salon de frumusețe căruia să-i încredințeze chipul și trupul este o maaare realizare. Și cu mâna pe inimă, pot spune că din acest punct de vedere mă simt realizată – am găsit acum 2 ani și ceva în urmă salonul Doctor Lica. Și de atunci, alături de frumoasa Ecaterina Lica și fetele de la salon, trăiesc nenumărate schimbări – de frumusețe, de caracter, de preocupări, de începuturi, de colaborări. Și asta e atât de frumos 🙂 Aseară am sărbătorit un moment important din viața salonului – deschiderea cabinetului dermatologic al Ecaterinei Lica, loc în care profesionalismul și priceperea Ecaterinei își vor avea de spus cuvântul și mai mult, și mai tare! 

A fost un eveniment frumos, plin de feminitate și eleganță, cu prezentare de modă, muzică bună, gustări ușoare, băuturi rafinate, premii și desigur cu multă lume bună.

Black tie a fost dress code-ul evenimentului, iar Ecaterina Lica a avut cea mai inspirată ținută – o ținută marca Nikita Rinadi. Acest brand a avut și o scurtă prezentare de modă, modelele defilând cu niște ținute lejere, de vară, cu o croială trendy și originală.

Un moment deosebit al serii a fost cel în care și-au făcut prezența băieții de la Brio Sonores. Ca de obicei, vocile lor au cucerit publicul, au degajat atmosfera și au adus multe aplauze.

poză 2

Pe tot parcursul serii, am fost alintați cu niște gustări și băuturi deosebite marca Casa Rinaldi. Cele mai norocoase doamne și domnișoare au avut parte de cadouri surpriză din partea salonului Doctor Lica și Cosmetică naturală Antos. Nu am avut noroc la tombolă, dar Doctor Lica Salon a pregătit câte un voucher pentru toate invitatele evenimentului 🙂

pozăAbia aștept să merg la cabinetul dermatologic al Ecaterina Lica – cea care m-a ajutat să scap de pete postacneice, mi-a sugerat produsele necesare pentru a-mi hidrata și mai mult anumite zone ale feței, produsele la care trebuie să renunț pentru că nu sunt potrivite pentru tenul meu, care m-a determinat să nu mai ating fața pentru că de fapt nu tenul era problematic, ci obiceiul de a-mi atinge fața era unul prost 🙂 Îmi place de această femeie, care mă inspiră în foarte multe, deși poate nici ea nu știe! E frumoasă, o mamă-model, o femeie caldă și o profesionistă în adevăratul sens al cuvântului! 

Cabinetul dermatologic se află tot pe str.Ștefan cel Mare 184, la fel unde este și salonul Doctor Lica, doar că la primul nivel al clădirii.

poză (1)

Vă doresc și vouă norocul de a găsi un salon de frumusețe de unde să ieșiți zâmbind, zburând și pline de feminitate!

logo

Lasă un răspuns

