#ladylike

~Every Lady is beautiful in her own way – My way is Ladylike~

Antos și Lilu au organizat un eveniment al produselor bio și frumuseței naturale

Un comentariu

11038584_504832259669373_7867333911680340030_oUn eveniment al produselor bio și al femeilor naturale – astfel aș aprecia evenimentul organizat de Antos și prezentatoarea Jurnal TV Lilu. Aceasta din urmă a organizat de curând pe blogul său un concurs inedit la care au participat doamne și domnișoare cu poze în care apar sută la sută naturale, fără make up. Cosmetica naturală Antos a susținut această frumoasă inițiativă și premierea participantelor a devenit astfel un eveniment deosebit, în afară orașului, cu un masterclass în aer liber, cadouri surpriză, muzică bună și multă naturalețe pe metru pătrat 🙂

Aici am revăzut-o pe Tatiana Ustica – omul care face ca Antos să existe în Moldova și care m-a făcut să mă îndrăgostesc de Antos într-o manieră foarte naturală 🙂 Fiind prezentă la un masterclass organizat de Antos în colaborare cu Ecaterina Lica în calitate de blogger, Tatiana mi-a zis la final că voi scrie materialul atunci când voi simți primele rezultate ale produselor 🙂 Într-o eră a marketing-ului agresiv, aceste cuvinte ale Tatianei au sunat altfel. La primele rezultate pe care le-am sesizat pe fața mea, am scris despre produsele Antos și de atunci nu mă opresc să utilizez aceste produse și să scriu despre ele 🙂 Le propun de asemenea prietenilor și cunoștințelor mele diverse mostre pe care le am sau le sugerez să ajungă la magazinul Antos unde pot obține niște mostre și, după o perioadă, ei încep primii discuțiile despre Antos și mereu cu multă încântare 🙂

Am uitat de timpul când stăteam zeci de minute lângă rafturile cu produse de îngrijire a tenului și corpului pentru a mă putea decide ce este potrivit pentru mine. Acum îmi investesc timpul pentru a merge până la magazinul Antos de pe Eminescu 66 🙂 Este un sentiment de nedescris când experimentele cosmetice iau sfârșit și ai obiceiul sănătos de a folosi produse bio Antos.

Tatiana, știind cine sunt cele mai fidele participante la masterclass-urile organizate de Antos ne-a provocat la demachiere și ne-a solicitat să arătăm și să spunem unui cosmetolog profesionist cum utilizăm zilnic produsele Antos. Aveam percepția că sunt înainte de culcare – aceleași mirosuri cu care sunt obișnuită, același produs de demachiere Antos, cremă pe bază de orez cu care sunt obișnuită, aceeași cremă anticuperoză, apă de trandafiri, ser cu acizi din fructe care fac parte din frumoasa mea rutină zilnică de îngrijire a tenului 🙂 În final, am primit câte un voucher de la Antos în valoare de 300 lei și, între noi, fetele, deja ne-am confensat ce urmează să ne luăm 🙂

Antos a premiat cele mai naturale femei din Moldova determinate prin concursul organizat de Lilu.md. Domnișoara clasată pe locul 1 a câștigat produse Antos cât ajung pentru 1 an întreg 🙂

De asemenea, a avut loc un masterclass interesant, în aer liber, unde specialiști din mai multe saloane din capitală au arătat cum se folosesc produsele pentru corp și față marca Antos și au povestit din experiența lor de ce acestea sunt eficiente și cum acționează.

Nu pot să nu menționez ce bunătățuri am mâncat pe parcursul acestei seri minunate. Toate gustările au fost realizate de Marian Danu cu produse Casa Rinaldi 🙂 Deja cunoașteți pasiunea mea pentru aceste produse! 🙂 Mai mult decât atât, am fost norocoasa câștigătoare a unui coș de produse de la Casa Rinaldi – e prima dată când câștig la tombolă și vai, și cine m-a premiat 🙂


  Acest eveniment deosebit nu putea să aibă loc decât într-o locație deosebită – Pânzele Albe, pe malul lacului Ghidighici. E un local unde regăsești liniștea atât de necesară după o săptămână de lucru în oraș 🙂 Mulțumesc Antos și Lilu pentru această seară minunată! De asemenea, Casa Rinaldi, jos pălăria pentru o prezență alimentară sănătoasă și delicioasă pe piața din Moldova 🙂  11894627_504837839668815_6451470566404835447_o           logo

Un gând despre „Antos și Lilu au organizat un eveniment al produselor bio și frumuseței naturale

  1. Pingback: Rochiile Nanetty – feminitatea și discreția întruchipată | Ladylike

Lasă un răspuns

