#ladylike

~Every Lady is beautiful in her own way – My way is Ladylike~

Rochiile Nanetty – feminitatea și discreția întruchipată

Un comentariu

ImG00102Vin cu al doilea val de poze cu frumoasele creații Nanetty purtate de cele mai speciale bloggerițe din blogosfera din Moldova,  în cadrul unui proiect-expres de promovare a modei autohtone inițiate de blogul Ladylike. Vedeți în pozele de mai jos trei rochițe superbe purtate de Iuliana Mămăligă, Lia Ciutac și eu, care au în comun nuanțe de albastru, același designer – Natalia Bolohan, aceeași caracteristică – feminitate și aceeași valoare – made in Moldova 🙂

Eu am purtat o rochiță-halat – model pe care îl ador pentru că îmi aduce aminte de moda anilor ’70, caracterizată prin feminitate, discreție și comoditate 🙂 Croită dintr-un bumbac subțire, cu un print floral și o culoare vibrantă de albastru în contrast cu alb fac o ținută perfectă pentru nopțile răcoroase de final de vară și pentru zilelele calde de început de toamnă.

   ImG00129  ImG00131

Astfel, brandul autohton Nanetty a reinvetat halatul de casă într-o haină prêt-a-porter în spațiul public. Acest tip de rochie este ideal pentru orice tip de siluetă, îți va pune accent pe bust și pe talie, e perfectă pentru birou, dar și pentru ocazii mai speciale. Eu am purtat-o prima dată la evenimentul organizat de Antos și Lilu, a doua oară cu ocazia sesiunii foto, iar a treia oară am ales să port această rochie la serviciu 🙂

ImG00132
ImG00134

ImG00135Rochia am asortat-o cu o pereche de pantofi de vară marca Uterque, deosebiți prin model și combinația de culori. La evenimentul Antos, am asortat rochia cu o pereche de sandale silver cu inserații de pietre, toată această strălucire fiind perfectă pentru o petrecere de seară 🙂

11825103_504832139669385_8351053251283470288_n

Mai jos vedeți mai mult poze cu rochițele purtate de Iuliana Mămăligă și Lia Ciutac, la care puteți remarca aceeași feminitate și discreție specifică brandului Nanetty. Toate aceste creații le găsiți în magazinul brandului de pe str.Bodoni 47 și apropo Nanetty are reduceri de 20%, 30%, 40% la toată colecția de vară. Magazinul e deschis zilnic de la 9.00 la 20.00.

Mai multe despre ținutele Iulianei și Liei puteți citi pe blogurile lor – iulianam.com și liaciutac.com.

 logo

Dresses: Nanetty
Shoes: Uterque 
Lipstick: Avon (LUXE)
Location: Lo Chef
Photographer: Alex Morgoci

Models: Daniela Dermengi (light blue&white dress), Iuliana Mămăligă (white, navy&peach dress) and Lia Ciutac (navy dress)

Un gând despre „Rochiile Nanetty – feminitatea și discreția întruchipată

  1. Pingback: La mulți ani pentru Natalia Bolohan – designerul care mă scoate din tipare! | #ladylike

Lasă un răspuns

