#ladylike

~Every Lady is beautiful in her own way – My way is Ladylike~

Aromă de trufe, restaurant select, lume bună și perfecțiune a la Italiano!

Scrie un comentariu

Pentru că săptămâna trecută am încheiat-o frumos, nu pot s-o dau pur și simplu uitării, ci trebuie să-mi amintesc cu drag de ea pentru a-mi molipsi toate sfârșiturile săptămânilor de lucru cu arome și sunete asemănătoare și cu oameni la fel de speciali 🙂 Vinerea trecută a fost nu doar Meatless, așa cum v-am obișnuit pe blogul Ladylike, ci a fost și Italian-full.

Deci, pe 11 septembrie, am fost invitată de Casa Rinaldi la o cină cu miros de trufe. Gazda acestui eveniment select a fost restaurantul italian Mezzo al hotelului BERD’s Design Hotel, de altfel cel mai de senzație fenomen apărut de curând în sectorul hotelier din Moldova. Poate ați știut sau poate nu, dar orice eveniment unde este implicarea unui suflet de italian iese nu bine, ci perfect! Vedeți și voi pozele de mai jos pentru a vă convinge.

Evident, vedeta serii au fost nimeni altele decât trufele și desigur, trufele Casa Rinaldi – acestea au răspândit arome și senzații de „Mamma mia, ce bun e!” 🙂 Invitații serii au savurat din antreuri (foccacia și carpaccio de vită), două feluri principale (tagliolini în sos de trufe și „Rossini” filet de vită), toate „pudrate” cu rondele de trufe proaspăt rase, și desigur și un desert de milioane – o înghețată delicioasă cu cremă balsamică cu aromă de trufe.

Evident că orice eveniment special are invitați speciali și oameni deosebiți. Familia Berdos și Franco Sanna, reprezentantul Casa Rinaldi în Moldova, au fost o gazdă foarte bună pentru cei veniți să le aprecieze efortul în organizarea unei seri gastronomice selecte. Eu una am avut marea onoare să stau la masă cu domnul Valeriu Oglindă – directorul general al clinicii Sancos și cu încântătoarea doamna Luminița Suveică – medic-șef la Centrul de Sănătate Publică și autoarea unei cărți de nutriție. Vă imaginați că o seară mai plăcută și utilă de atât nici că se putea 🙂 Vinurile au fost dintre cele mai alese și au completat perfect gustul și aroma trufelor, precum și atmosfera caldă creată de muzica italiană.

Am fost lăsați să mergem acasă doar cu cadouri speciale pregătite de Casa Rinaldi pentru toți oaspeții evenimentului. Deja le-am încercat și sunt deosebite – nu cred că mai încerc alte produse din comerț după ce am dat de gustul Casa Rinaldi 🙂

Mulțumesc Casa Rinaldi pentru invitația la acest eveniment organizat în parteneriat cu BERD’s Design Hotel, care m-a determinat încă o dată să iubesc bucătăria italiană și să mulțumesc celor care aduc această bucătărie mai aproape de Moldova 🙂 Merci Franco, lui chef Casa Rinaldi și chef-ului restaurantului italian MEZZO.

Vă doresc tuturor să aveți parte de gustări selecte, evenimente frumoase și oameni speciali!

logo

Lasă un răspuns

