#ladylike

~Every Lady is beautiful in her own way – My way is Ladylike~

Produse cosmetice cu proteine de orez – secretul frumuseții asiatice

Scrie un comentariu

Proteinele de orez sunt o adevărată minune pentru alimentarea corpului cu substanțe nutritive valoroase atât la nivelul organismului, cât și la nivelul pielii. Proteinele de orez fac ca pielea să aibă o textură moale și o hidratează intens, fiind adecvată inclusiv pentru cei care au problemele cu pielea uscată. Mai mult decât atât, produsele pe bază de proteine de orez uniformizează culoarea pielii care este predispusă spre pigmentare.

Eu una ador crema mea hidratantă cu proteine de orez de la Antos pe care am început să o folosesc din primăvara acestui an – îmi hidratează tenul, îi dă o strălucire deosebită, îl face mai alb și mă ajută să-mi rezolv problema cu petele post-acneice, dar și cu pigmentațiile de la soare apărute pe parcursul sezonului canicular. Pe lângă proteine de orez, această cremă conține alte ingrediente naturale valoroase cum ar fi extracte de echinaceea, ghimpe pădureț, tei, calendulă, ceai verde, ginseng, coada calului, vitaminele A și E, ulei de sâmburi de caise și ulei de măcieș.

De curând mi-am achiziționat și uleiul de curățare care îndeplinește rolul de curățare dimineața și ia locul demachiantului seara. Curăță pielea foarte bine, o lasă curată și catifelată. Pe lângă proteine de orez, uleiul de curățare conține extracte de orez, aloe vera, sunătoare, mușchi de piatră, soia, pedicuță, vitaminele A și E, precum și ulei din germeni de grâu.

În momentul când m-am îndrăgostit de produsele Antos, am început să citesc tot mai multe despre beneficiile proteinei de orez și am găsit rețeta apei de orez, pe care o poți pregăti acasă și care face minuni pentru ten și pentru păr. Pe păr nu am încercat deocamdată, dar tenul meu e foarte fericit de când folosesc, pe lângă crema și uleiul de curățare Antos cu proteine de orez, și apa de orez. Această apă miraculoasă se prepară foarte simplu – se pune orezul bine spălat într-un pahar cu apă, se lasă pentru 15 minute și se separă orezul, iar apa se utilizează ca toner pentru față, ca mască pentru ten sau pentru păr. Această apă se păstrează la frigider pentru maxim 5 zile.

orez, apa de orez

Nu doar pielea faței, dar și cea a corpului va avea un aspect mai sănătos dacă o vei îngriji cu produse pe bază de proteine de orez. În acest sens, recomand gelul de duș marca Antos care pe lângă extractul de orez, conțin și miere de albine, extracte de mușețel, tei, calendulă, aloe vera, semințe de grepfrut, nalbă și brusture, dar și crema de corp cu proteine de orez de la Antos care conține extracte de mușchi de piatră, lemn dulce, lupin alb, panseluțe de câmp, vitaminele A și E, ulei de macadamia, ulei de migdale dulci și ulei de șofran.

Proteina de orez este considerată secretul frumuseții nipone, aceasta fiind responsabilă pentru pielea curată și plină de strălucire a femeilor japoneze. Acum, datorită Antos, acest miracol este mai aproape de femeile din Moldova.

logo

LadyLike Logo

Facebook Ladylike

_MG_0440

Instagram Daniela

Lasă un răspuns

