#ladylike

~Every Lady is beautiful in her own way – My way is Ladylike~

Rochie albă și contraste cromatice – așa ne întrecem cu toamna în culori

Scrie un comentariu

DSC_0647

Cât de mult îmi place să compromit anotimpurile și să mă întrec cu ele în culori. Dacă toamna îmi zice să port roșu, maro și galben, atunci eu o dau cu alb, albastru, galben neon și roz piersic 🙂 Deși m-am născut toamna târziu, sunt o primăvăratică înnăscută – îmi plac culorile pastelate, vibrante, albul și tot ce înseamnă flori și dragoste de viață 🙂 De această dacă am avut o misiune și mai specială – să mă întrec în culori cu toamna vieneză 🙂

DSC_0674

Rochia probabil deja o cunoașteți sau vă dați seama ce brand este din atitudinea mea de prințesă din poze – creațiile Nikita Rinadi sunt cele care îmi dau în mod special această stare de spirit, de femeie rafinată și delicată, de o dulceață tare scumpă și tare rară 🙂 Știți voi unde le găsiți, nu? În centele comerciale Sun City și Atrium, la etajul 3, dar și la Ciocana, pe Mircea cel Bătrân 24, lângă magazinul nr.1. În mediul online, creațiile Nikita Rinadi le găsești pe site-ul oficial al brandului  www.nikitarinadi.com, Instagram:@nikitarinadi și Pinterest: nikitarinadi

DSC_0689

Ador acest outfit plin de culoare, unde nuanțele diluate de pe eșarfă se regăsesc mai concentrate în celelalte detalii ale ținutei. Cu siguranță ați remarcat geanta și nuanța fascinantă de albastru intens – e o creație Vitalie Burlacu, din piele naturală, bine lucrată și cu un design deosebit. Acest model de geantă poate fi purtat atât la o ținută mai sofisticată, pentru ocazii mai speciale, cât și la outfit-uri casual – culoarea ei îți face ținuta deosebită, iar pentru că este un lucru de calitate te vei putea bucura de originalitatea acestei genți mult timp.

DSC_0661

Această geantă Vitalie Burlacu este un model nou în această toamnă, pe care îl găsești la suma de 950 lei în magazinele brandului autohton și anume: în showroom-ul de pe Bd. Decebal 139, în centrul comercial Zorile de pe str. Calea Ieșilor 8, la etajele 1 și 2, în centrele comerciale Gemeni (et 2, but. 60) și Atrium (et 1, but. 46), precum și în magazinul Linella de pe str. Ion Domeniuc 12, et 2.

Eșarfa este o achiziție din Z outlet (Zara brand), iar pantofii i-am cumpărat online de pe asos.com (New Look brand).

Părul este buclat cu bigudiuri de mărime medie, fără căldură, ținute 2-3 ore imediat după ce mi-am uscat părul. Uneori e bine când uiți să-ți pui în bagajul de călătorie placa sau ondulatorul – găsești metode mai bune de a-ți ondula părul și, în plus, obții niște bucle superbe, naturale și chiar mai rezistente 🙂DSC_0669

Vă doresc o toamnă plină de culorile fericirii și miresmele iubirii! Melancolia toamnei să vă odihnească graba și să vă alimenteze visarea, să vă determine doar la gânduri bune și să vă aducă sufletele dragi aproape!

logo

Photographer: Natalia Shestakova

Dress: Nikita Rinadi

Bag: Vitalie Burlacu

Shoes: New Look

Scarf: Zara

Location: Vienna, Austria

LadyLike Logo

Facebook Ladylike

_MG_0440

Instagram Daniela

Lasă un răspuns

