#ladylike

~Every Lady is beautiful in her own way – My way is Ladylike~

La mulți ani pentru Natalia Bolohan – designerul care mă scoate din tipare!

Scrie un comentariu

natalia bolohan

Azi este ziua de naștere a Natalie Bolohan – designerul brandului autohton Nanetty – și atât de drag îmi este acest om plin de bunătate, sinceritate și încredere, că îi dedic această postare și îi aduc mari mulțumiri pentru toate ținutele frumoase care le creează și pentru suflul vestimentar deosebit care îl conferă garderobei mele 🙂 La mulți ani, dragă Natalia, să fii mereu zâmbitoare, inspirată și plină de emoții pozitive și frumoase, așa cum te-am cunoscut și te știu eu 🙂

Iar pentru toți cititorii mei, am adunat toate ținutele Nanetty în care am apucat să fac sesiuni foto, dar să știți încă câte mai am acasă și abia aștept să mă laud cu ele 🙂 În curând, așa cum am promis, din frumoasa colaborare Ladylike-Nanetty-Vitalie Burlacu, vor ieși alte poze cu ținute deosebite pentru iarnă 🙂

Dacă nu ați apucat să le vedeți până acum ținutele de mai jos, dați click pe poză și veți fi direcționați spre postarea unde veți vedea mai multe poze, de unde sunt toate detaliile ținutei și unde le puteți cumpăra.

See the relationship between clothes and personality

DSC_0904


Must-have colors and shades for fall

ImG00254


Când în garderoba ta nu e loc de toamnă, porți flori, culoare și căldură

ImG00217


Two shades of summer – pale pink and light yellow

Nanetty dress


Rochiile Nanetty – feminitatea și discreția întruchipată

ImG00134

Ladylike și Nanetty vă dorește o toamnă plină de evenimente frumoase și ținute inspirate!

logo

LadyLike Logo

Facebook Ladylike

_MG_0440

Instagram Daniela

Lasă un răspuns

