#ladylike

~Every Lady is beautiful in her own way – My way is Ladylike~

Alex Morgoci – fotograful momentelor unice din viața ta

Scrie un comentariu

Image and video hosting by TinyPic

„Fotografia este o formă de egoism. Nu eu îmi aleg subiecţii, ei mă aleg pe mine” (Alex Morgoci)

Azi vorbim cu unul dintre fotografii care am avut marele noroc să-l întâlnesc pentru că nu este doar talentat, dar și un om tare de treabă 🙂 Alex Morgoci este fotograful cu care am colaborat deja de 3 ori, în cadrul masterclass-urilor gastronomice marca Meatless Friday, dar și în cadrul unui proiect de promovare a brandului autohton Nanetty de către bloggeri. Îmi place cum lucrează pentru că îți permite să fii cum vrei, iar atitudinea ta naturală și firească, în tandem cu talentul fotografului, nu pot decât să genereze poze bune și foarte bune. Să vedem ce are de spus Alex despre fotografie și ce sfaturi oferă femeilor ajunse în fața obiectivului său.

Alex, ce reprezintă fotografia pentru tine? E o vocație, un job care aduce bani frumoși sau o simplă alegere făcută în viață?

Ce reprezintă fotografia pentru mine?, Probabil o formă de egoism: am simţit întotdeauna nevoia de a lua cu mine momente din viaţă care se desfăşoară în faţa ochilor mei 🙂

O pasiune, care a izvorît acum 4 ani, dar se poate de zis că sunt și succesorul bunicului meu, până și în ziua de azi am aparatul cu care fotografia el.

Este vreo sesiune foto în trecutul tău care te-a marcat în mod special și rămâne a fi memorabilă?

Daa!… este, primul eveniment (nuntă), la care am participat ca fotograf. Nu știu cum să îl descriu prin cuvinte, dar mi s-au întipărit multe momente în memorie.

Ești fotograf de nunți, cumetrii, diverse evenimente, dar pe lângă tot ce înseamnă distracție, reușești să surprinzi și emoții mai profunde. Cum faci asta, ce detalii urmărești, ai intuiția că totul va ieși bine încă de la începutul evenimentului?

Despre cum surprind sau urmăresc emoțiile cred că este un subiect aparte sau mai binezis o șmecherie, un secret al fiecarui fotograf 🙂 Doar câteva cuvinte pot zice, de la prima oră cum am ajuns la eveniment, încerc să mă transform într –un observator, dotat cu capacitatea de a sesiza și de a analiza viața sufletească a fiecărei persoane (zâmbet, comportament și caracter), un fel de psiholog 😀

Pentru că sezonul nunților e în toi, concurența pe piața fotografilor este mare. Ce oferă Alex Morgoci ca fotograf de nuntă diferit de ceilalți fotografi?

Bună întrebare dar prefer să rămână o surpriză pentru sezonul 2016.

Pentru că Ladylike este un blog pentru femei, nu pot să nu te întreb părerea ta despre femeia-din-fotografie. Cum să ne punem în valoare feminitatea și frumusețea în fața unui obiectiv și ce greșeli să evităm?

Femeia în fotografie este ca o poveste! O poveste unică, deoarece fiecare femeie este diferită. La capitolul cum să vă puneți în valoare feminitatea și frumusețea în fața unui obiectiv și ce greșeli să evități, pot zice atât – Fiți așa cum sunteți zi de zi – atunci vom primi un rezultat bun în fotografie. 🙂 Image and video hosting by TinyPic

Mulțumesc mult, Alex, pentru acest interviu. Să ai parte de evenimente care să te inspire să faci poze memorabile și abia aștept să văd ce surprize pregătești tu pentru anul 2016 pentru clienții tăi!


Cei care vor să-l găsească pe Alex Morgoci, o puteți face accesând pagina sa de facebook, site-ul oficial sau îl puteți apela la numărul de telefon 0680 669 22

logo

LadyLike Logo

Facebook Ladylike

_MG_0440

Instagram Daniela

Lasă un răspuns

