#ladylike

~Every Lady is beautiful in her own way – My way is Ladylike~

Mix dintre eleganță și inocență

Un comentariu

Ador ținutele în care regăsesc maturitate, dar și o doză de copilărie, un fel de mix între eleganță și inocență, o linie de mijloc între a fi o „woman” și o „girl”, o ținută în care mă simt o adevărată Lady. Ținuta din această postare are gust de ciocolată amară mixată cu dulceață de căpșuni 🙂 Nu știu cum să vă fac să înțelegeți ce feeling mă încearcă în această rochiță și în combinația asta cromatică – îmi dă starea aia de alintare dulce, dar și maturitatea necesară unei femei care uite, uite, face 28 de ani 🙂

Rochița este creată de Cristina Culish – designerul brandului autohton BRIO. Deși risc să mă repet, eu cred că Cristina face haine după propria sa personalitate, cu o doză bună de dulceață și inocență, dar și pline de feminitate. Mereu mă simt deosebită, dar în același timp și foarte eu, în creațiile BRIO.

Așa cum am zis, aici nu e doar un contrast dintre amărui și dulce, ci și contrast cromatic deosebit, dintre albastru și rozul zmeură. Un accesoriu care face senzație în această ținută este desigur geanta! 🙂 Culoarea și imprimeul, precum și dimensiunea medie o face originală, bună de purtat cu diverse ocazii și posibil de asortat la diferite stiluri și culori. Geanta este o creația marca Vitalie Burlacu și o găsiți în magazinele brandului la prețul de 1100 lei. Gențile și accesoriile Vitalie Burlacu se vând în showroom-ul brandului de pe Bd. Decebal 139, în centrul comercial Zorile de pe str. Calea Ieșilor 8, la etajele 1 și 2, în centrele comerciale Gemeni (et 2, but. 60) și Atrium (et 1, but. 46), precum și în magazinul Linella de pe str. Ion Domeniuc 12, et 2. De asemenea, puteți procura creațiile Vitalie Burlacu și online accesând site-ul vitalieburlacu.md.

Pantofii i-ați putut admira și în alte ținute. Așa cum am zis, sunt unii dintre preferații mei pantofi, pentru că au o culoare vibrantă  și face din cea mai banală ținută una deosebită. Îmi place să-i asortez cu ținute alb-negru – pur și simplu ADOR această combinație. Dar se potrivesc și la albastru, și la mov, și la gri, chiar și cu verde lime i-am încălțat și arăta foarte bine! I-am procurat de la Z outlet – loc unde dacă mergi la momentul potrivit găsești nu doar lucruri care să-ți placă, dar chiar și mărimea ta 🙂

Multă culoare în viața voastră și ținute în care să trăiți doar emoții frumoase și unice!

logo

LadyLike Logo

Facebook Ladylike

_MG_0440

Instagram Daniela

Un gând despre „Mix dintre eleganță și inocență

  1. Pingback: Culorile fac un joc frumos pe corpul femeii | #ladylike

Lasă un răspuns

