#ladylike

~Every Lady is beautiful in her own way – My way is Ladylike~

Ce definiție are AVON pentru Luxe?

Un comentariu

Din linia Luxe Avon am încercat diverse produse, de la rujuri diverse, eyeliner până la rimel și fond de ten. Am făcut asta pentru a înțelege de fapt cum se definește Luxe în viziunea Avon și prin ce este diferită această linie. Vedeți mai jos ce impresii și păreri mi-au lăsat fiecare produs marca Luxe Avon.

Ruj LUXE

Îmi place pentru că e lucios, mai mult apos decât cremos, se aplică ușor și e foarte hidratant. Eu am o nuanță de roz, care o pot face mai intensă prin aplicare repetată, dar care arată atât de bine și natural când o tapez ușor pe buze și dau doar un pic de culoare buzelor. Consider că rujul Luxe de la Avon este o achiziție mai mult decât binevenită pentru sezonul rece, pentru că îți dă acea senzație de hidratare profundă. O puteți găsi în peste 10 nuanțe, unele chiar foarte vibrante și perfecte pentru sărbătorile de iarnă 🙂

Eyeliner LUXE

Având o privire așa cam, tristă, eyeliner-ul este un must pentru mine. Fac o codiță în colțul ochilor și ochișorii mei pe loc sunt mai zâmbitori 🙂 Actualul meu eyeliner este din linia Luxe și îmi place! E lichid, ușor de manevrat și de retușat, se demachiază ușor fără a irita ochii și are culoarea aceea de negru intens pe tot parcursul zilei, fără să creeze urme sau să cadă particule din ea pe obraz.

Eyeliner-ul din linia Luxe mă ajută la machiajele pentru sesiuni foto și îmi definește privirea frumos, dă mai mult contur ochilor și, așa cum am zis, îi face să zâmbească.

Rimel LUXE

Rimelul LUXE mi-a schimbat percepția despre periile din silicon. Am avut anterior un rimel cu o astfel de perie și am fost total dezamăgită, credeam că problema e în perie, dar se pare că problema era în rimel 🙂 Este adevărat că o astfel de perie conferă mai mult lungime decât volum, dar pentru un look natural de fiecare zi, își face treaba foarte bine și pe partea de volum.

Îmi place și faptul că rimelul conține și acel ser pentru îngrijirea genelor – o strategie de marketing foarte bine gândită, dacă să gândesc ca economist, dar, ca femeie, apreciez că este un produs care combină utilul cu frumosul.

Fond de ten  LUXE

Îmi place pentru că e hidratantă, deci perfectă pentru sezonul rece, când pielea este supusă la vânt și temperaturi joase și riscă astfel să se usuce. Îmi place că are o putere de acoperire mare și, în plus, mai are și factor de protecție solară SPF 20, suficient de înalt pentru anotimpurile mai puțin însorite.

Fondul de ten se aplică ușor, se absoarbe rapid și arată natural. În plus, are și un miros finuț și plăcut, care pentru mine personal contează să existe în produsele cosmetice care le folosesc.

Deci ce am înțeles din produsele din linia Luxe e că AVON definește Luxe ca fiind naturalețe, grijă de sine și mult lichid (este o serie care o văd foarte hidratantă, gândită parcă în mod special pentru toamnă-iarnă).

Pregătiți-vă de sărbători investind în produse care să vă definească frumusețea și dăruind femeilor dragi din viața ta produse care să vă definească relația specială dintre voi!

logo

LadyLike Logo

Facebook Ladylike

_MG_0440

Instagram Daniela

Un gând despre „Ce definiție are AVON pentru Luxe?

  1. Pingback: Lichid, spumă sau cremos – ce fond de ten alegi? | #ladylike

Lasă un răspuns

