#ladylike

~Every Lady is beautiful in her own way – My way is Ladylike~

Iuliana Mămăligă: „Oamenii sunt diferiţi – unii te vor aprecia, alţii – invidia, alţii nu te vor înţelege”

Scrie un comentariu

Un om colorat, care te face să zâmbești chiar și atunci când în viața ta plouă, tună și ninge 🙂 Nu-ți ia în serios niciun sentiment care miroase a pesimism, ci îl transformă în ceva haios și deodată ți se luminează fața! Lucrează ca jurnalist, are un blog și nu-și imaginează o altă viață decât cea care implică socializare cu oamenii, multă acțiune, călătorii și îi place specificul vieții sale profesionale. Este vorba despre bloggerița Iuliana Mămăligă, care ne va dezvălui câteva detalii interesante despre ea și viziunile sale în cadrul interviului acordat pentru Ladylike.

Draga mea, eu apreciez la tine în primul rând felul tău de a fi foarte firesc, sincer, direct, fără ocolișuri și ascunzișuri și îmi dai acel sentiment de nu-mă-pot-supăra pe acest om 🙂 Tu cum te auto-apreciezi ca femeie?

Wow! Chiar m-ai surprins bine de tot! Merci mult pentru cuvintele calde. Of! Ce să spun despre mine? La o discuţie cu un astrolog mi s-a confirmat faptul că pentru mine tot ce e lipsit de logică şi argumente strică toată armonia lucrului. Din această cauză în fiecare zi sunt un pumn de emoţii atunci când văd lucruri anapoda. Iubesc, nu sunt genul de om să ţin iubirea ascunsă doar pentru că unii o cred o lipsă de mândrie. Îmi place să fiu frumoasă, chiar dacă acest lucru nu îmi reuşeşte mereu. Cuvântul frumoasă e relativ, însă atât timp cât forul meu interior mă acceptă aşa cum sunt, e bine. Nu vei şti niciodată dacă am sau nu probleme. Chiar şi în clipe de restrişte sunt glumeaţă şi vioaie. Ţin mult la intimitatea mea, la visele mele. Lupt până în pânzele albe pentru planuri, însă fără a face pe cineva să sufere. Sunt o visătoare cu picioarele pe pământ.


Am auzit odată de la tine că femeia-capricorn simte, dar nu arată. Să fie vorba doar despre un specific al zodiei sau… poate e altceva… Un scut de protecție, de exemplu?

Când am o bucurie, o realizare, un succes îl fac public persoanelor celor mai apropiate. Mă gândesc de mai multe ori dacă să scriu despre  pe Facebook. În inima mea e un vulcan de emoţii, de trăiri, patimi, dureri, bucurii şi dorinţe. Sunt foarte calculată atunci când le fac vizibile. . Când unele prietene îmi spuneau că au fost cerute de soţie, aşteptau să le iau în braţe şi să dansăm o horă a fericirii! Reacţia mea era cât se poate de firească: „Felicitări, scumpo! Mă bucur pentru tine”.  E ceva normal în lumea aceast ca oamenii să se căsătorească, să aibă copii. Nu sunt lucruri ieşite din comun. Viaţa îşi urmează cursul firesc. Mă bucur în felul meu şi asta nu înseamnă că sunt ranchiunoasă. Niciodată nu mi-a plăcut să fiu ca toată lumea. Nu e un mod de încăpăţânare sau mândrie, metodă de a şoca sau ieşi în evidenţă, aşa sunt eu, mai deosebită. Orice om e deosebit. Nu îi judec pe oamenii care fac un catraliard se selfiuri în cele mai intime ipostaze, cu iubitul sau iubita. Dacă ei se simt ok aşa, sănătate. Chiar dacă eu în veci nu aş afişa imagini de genul, nu înseamnă că nu am şi eu bucuriile mele. Fiecare are dreptul să îşi manifeste sentimentele cum vrea.


Tu ești peste tot unde se întâlenște mondenul, bloggingul și proiectele inedite. Cum îți pare viața asta pro-activă? Ți-ai dori să fie altfel activitatea ta profesională?

Eu nu pot să nu muncesc. Valorific orice clipă. E şi specificul zodiei, cred. Ador ritmul meu de viaţă, munca mea, momentele de socializare, tot felul de întâlniri şi călătorii. Nu mă văd în alt job. Este exact ceea ce căutam. De ce să mă ascund după deget şi să spun că nu îmi plac petrecerile mondene, evenimentele de modă, tot felul de întâlniri cu bloggeri. Le ador, le valorific, adaug cunoştinţe, e fine!


Cum te vezi peste 5 ani? Iar peste 20?

Îmi este greu să mă exprim. Prefer să trăiesc fiecare clipă la intensitate maximă. Îmi doresc o revistă de modă proprie sau un site de fashion, poate cursuri de modă la una dintre instituţiile de profil din lume. Ador călătoriile! Sper ca în decurs de 5 ani sau 20 să văd măcar un sfert din planetă! Vom trăi şi vom vedea. Să fim sănătoşi, asta contează!


Dacă tot Ladylike este un blog ce promovează rafinamentul vestimentar, ce părere ai despre feminitatea din hainele purtate de femeile din Moldova?

Chiar zilele trecute observam pe străzile din Chişinău fete stilate, fără tocuri interminabile, fete ce adoptă stilul casual sau smart casual. Să ştii că ochii sunt bucuroşi! Au început fetele noastre să fie un picuţ mai atente la cum se îmbracă. În plus, industria modei din ţara noastră e pe drumul cel drept. Nu e pădure fără copaci uscaţi, dar e ok!


Și hai să vorbim și despre ei 🙂 Ce „defecte” te atrag la un bărbat? 🙂

Nu aş tolera  comportamentul unui bărbat atunci când se dă mare cocoş în public, tachinându-şi partenera. E o grosolănie de neiertat. Aspectul fizic şi igiena la fel sunt puncte importante pentru un bărbat. Nu suport aerul de supremaţie. Dacă suntem într-o relaţie, atunci să ne respectăm şi cel mai important, să nu ne eschivăm de la comunicarea în cuplu.


Semnificația cuvintelor pentru Iuliana Mămăligă:

Rucsac – chef de călătorii

Blogging – o pasiune profitabilă

Picant  – interzis şi interesant

Facebook – o spălătorie

Ruj mov –  dominantă

Pălărie – un plus la imagine

Ladylike – o prăjitură macarons bună de servit cu prietenele tale!

Mulțumesc draga mea pentru aceste răspunsuri care nici nu mă așteptam să fie altfel decât sincere și directe, dar prin care am reușit să descopăr o latură a personalității tale total nouă pentru mine și eu ADOR sentimentul descoperirii profunzii oamenilor 🙂 

logo

LadyLike Logo

Facebook Ladylike

_MG_0440

Instagram Daniela

Lasă un răspuns

