#ladylike

~Every Lady is beautiful in her own way – My way is Ladylike~

Cu Detox am coborât sub pragul psihologic al cântarului

Scrie un comentariu

Cele 5 zile de Detox au fost pur și simplu minunate – ați putea să nu înțelegeți cum să fie minunate zilele în care nu mănânci, dar numai dacă veți încerca și voi mă veți crede 🙂 Mă rog, recunosc, prima zi e cam dificilă că… tare ai mai bea o cafea cu colegii, ai merge la pauza de masă la o bucățică de ceva, te-ai grăbi acasă pentru a savura cina în familie. Dar începând cu a doua zi, toate aceste melancolii culinare trec 🙂 Am început de pe o zi pe alta să mă simt din ce în ce mai bine. Să vedem ce sucuri am băut în toate cele 5 zile și ce rezultate am obținut pe cântar. 

Aici citiți despre sucurile pe care le-am savurat în primele 2 zile din programul Superdetox de la Detox Delivery.

Au urmat alte 3 zile cu sucuri deosebite, ce mi-au dat o stare de tot mai bine și o senzație de ușurare fizică, dorința de a mă culca devreme, un somn profund și feeling-ul că te trezești odihnit. Și așa cum am mai zis, cu sucurile de la Detox Delivery nu simți senzație de foame!

A treia zi a fost ziua sucurilor de culoare BORDO:

2 sticluțe de High Cal = Portocală + Grepfrut + Sfeclă roșie + Lămâie + Ghimbir

2 sticluțe Low Cal = Sfeclă roșie + Morcov + Măr + Lămâie

 

A patra zi a fost ziua sucurilor de culoare Lime+Oranj:

2 sticluțe de High Cal = Ananas + Măr + Portocală + Țelină + Mentă + Lămâie

2 sticluțe de Low Cal = Ardei gras + Morcov + Țelină + Portocală

 

A cincea zi a fost ziua sucurilor de culoare Verde:

2 sticluțe de High Cal = Struguri + Măr + Castravete + Spanac

2 sticluțe de Low Cal = Spanac + Castravete + Pătrunjel + Măr + Lămâie


!!! În total, am slăbit 2,5 kg și am reușit să trec de pragul psihologic de 53 kg. Acum am 52,5 kg – yeee! 🙂 Evident că mi-aș fi dorit să dau jos mai mult, dar recunosc că nu am făcut foarte multă mișcare. Acum am speranță că dau jos 1-1,5 kg și în perioada de Post-Detox, când treptat voi adăuga mâncare solidă în alimentația mea zilnică.

Cu programul Superdetox îmi surâde tot mai mult ideea să încerc o perioadă să optez pentru o alimentație sută la sută raw-vegan 🙂 Deja din anul 2016! 🙂

Acum să trecem la faza cu… este scump programul Superdetox? Costă 100 euro. Deci niște calcule simple – 4 sticle de 500 ml pe zi, 5 zile de Detox, deci 20 sticluțe per program, reiese că o sticlă de 500 ml e 5 euro. Aham… Și cât costă un suc fresh de 200 ml prin localurile Chișinăului? 40-50 lei! Cred că nu trebuie să mai adaug niciu comentariu. Nu mai pun că e livrat la domiciliu și sucurile reprezintă de fapt niște combinații gândite și menite să detoxifieze. Și da, în 5 zile de băut doar sucuri, voi ce economii la mâncare ați face? Eu una cred că vreo 400-500 lei (depinde unde și ce mănânc). Și senzația celor câteva kilograme în minus – nu există unitate de măsură care să exprime fericirea! 🙂

Mulțumesc Detox Delivery pentru experiența deosebită și recomand cu încredere să încercați programele de detoxifiere oferite de Corina Dascălu.

logo

LadyLike Logo

Facebook Ladylike

_MG_0440

Instagram Daniela

Lasă un răspuns

