#ladylike

~Every Lady is beautiful in her own way – My way is Ladylike~

Lichid, spumă sau cremos – ce fond de ten alegi?

Un comentariu

avon_luxe_fond_de_ten_luxe_spf20-horzDe câte ori vorbim noi, femeile, despre experimentele noastre în ale frumuseții, părerile despre același produs de make-up sunt împărțite. Și asta pentru fiecare dintre noi are un ten specific, o nuanță anume și produsele de machiaj se așează și se absorb diferit. În această postare vom vorbi despre cele mai utilizate fonduri de ten, pe care le-am încercat și eu. Pe lângă o părere personală, am adunat aici și sugestiile specialiștilor în make-up.

Eu am un ten uscat spre normal, deci îmi este indicat fondul de ten lichid sau cremă, dar și cel spumă, pe timp de sezon cald. Toate cele trei tipuri de fond de ten sunt indicate și pentru tenul mixt. Dacă vorbim de tenul gras, atunci cel mai bine e să folosești un fond de ten lichid ce conține pudră, fondul de ten spumă sau un fond de ten compact.

Pentru tenul sensibil se recomandă un fond de ten mineral. Eu una nu am încercat niciodată, dar specialiștii recomandă celor cu ten sensibil să stea departe de talc, parfum sau ulei. Deci aveți grijă ce ingrediente conține fondul vostru de ten.

O inovație de ultimă oră este fondul de ten pe bază de apă – nu am folosit deocamdată un astfel de produs, dar am înțeles că are o acoperire foarte bună, ascunde toate imperfecțiunile și nu încarcă tenul. Imediat ce îmi cumpăr acest produs inovator, fac o nouă postare 🙂

 

Cum să alegi culoarea potrivită a fondului de ten? Aplică-l pe linia maxilarului și dacă nu vezi nicio diferență dintre ten și această zonă, atunci aceasta este nuanța ta!

Se zice că tenurile care se bronzează ușor au nevoie de nuanțe mai gălbui ale fondului de ten, iar pentru tenul sensibil la soare se recomandă nuanțe cu tentă roz.

Și acum, pe scurt, despre ce tipuri de fond de ten folosesc la moment și ce senzații îmi lasă fiecare dintre ele. Ziua obișnuiesc să folosesc fondul de ten lichid din seria Luxe de la Avon. Are o textură lichidă, are o acoperire destul de bună și asigură un look natural.


De curând am achiziționat un fond de ten spumă din aceeași serie Luxe de la Avon. Acesta are o acoperire medie și îl recomand cu mare încredere celor care un tenul gras sau este potrivit pentru orice tip de ten pe timp de vară. L-am încercat ca bază pentru un machiaj de seară și a reușit să-și facă treaba bine, fără să încarce prea mult tenul.

Și cea din ultimă achiziție este fondul de ten compact de la Avon sau pudra cremă. O adooooor! Anterior am mai încercat un produs similar de la KIKO – acoperă foarte bine, e potrivit pentru sezonul rece și se aplică uniform.

Pentru seara folosesc un fond de ten lichid de la Lambre, cu o nuanță mai nisipoasă, care îmi dă ceva mai multă maturitate și este mat, iar acest efect mi se pare cel mai potrivit pentru ocazii nocturne.

tonalca

Purtați pe fețișoarele voastre o acoperire naturală, aplicare perfectă, produs potrivit. Aveți grijă să vă demachieți în fiecare seară  și dimineață și nu uitați că tinerețea se întreține cu obiceiuri sănătoase de îngrijire, alimentație, dar și de spirit!

 

logo

LadyLike Logo

Facebook Ladylike

_MG_0440

Instagram Daniela

Un gând despre „Lichid, spumă sau cremos – ce fond de ten alegi?

  1. Pingback: Cu ce aplici fondul de ten – burete, pensulă sau degete? | #ladylike

Lasă un răspuns

