#ladylike

~Every Lady is beautiful in her own way – My way is Ladylike~

10 reguli de stil învățate de la fashion stylist Cristina Popovici

Scrie un comentariu

Kris 2

Am fost la primul training „Învață să fii stilată” organizat de fashion stilista Cristina Popovici și, deși colaborăm de mai mult timp și cunosc ce este ooook, oribil și ce este wooow în viziunea ei, am reușit să aflu și lucruri total noi în ale modei. Vezi ce reguli de stil am notat eu pe parcursul acestui training, unele poate nu le-ați știut, altele poate vă sunt cunoscute, dar chiar și așa, nu le respectați – aici mă autodenunț și eu 🙂

Rochia neagră este un must-have în garderoba fiecărei femei – eu una ador fustele de culoare neagră, însă rochie neagră am una singură în garderobă. După acest training am înțeles însă că ar trebuie să îmi mai cumpăr încă minim 3 🙂

Cristina era îmbrăcată la eveniment cu o rochie neagră, cu o croială foarte deosebită, o ținută ideală pentru un trainer de stil, care atrage atenția nu doar asupra modului cum este îmbrăcat, dar și asupra lucrurilor care le are de spus.


Nu purtăm două genți din materiale diferite în același timp – eu fac această greșeală de 2-3 ori pe săptămână, când merg la sport. Într-o mână am geanta din textil și în altă mână poșeta din piele. Cristina ne recomandă să băgăm totul într-o singură geantă sau… geanta de sport să fie chiar o geantă de sport, nu folosim pungi din plastic sau din textil pentru a pune ce avem nevoie pentru a merge la sală.


 

Nu combinăm printurile – am citit că este o regulă de stil care se poate încălca. Cristina este de-acord, dar susține că este totuși riscant și că ar trebui să ai un simț al modei foarte ascuțit pentru a te pricepe la combinat printurile reușit.


 

Nu pune bluza în pantaloni sau fustă, las-o să stea peste și pune-ți o centură – cu siguranță arată mult mai stilat!


 

Îndrăznim să purtăm nuanțe ale aceleiași culori în același look – evitam să fac acest lucru, dar deja voi îndrăzni să experimentez 🙂 Vedeți și voi mai jos ce bine arată mai multe nuanțe de albastru în aceeași ținută.


 

Purtăm rochii maxi nu doar seara – Cristina ne recomandă să nu purtăm rochiile maxi doar seara, ci să îndrăznim să îmbrăcăm acea rochie și la plajă sau ziua cu pantofi pe talpă.


 

Dacă puloverul iese din lungimea jachetei sau scurtei, atunci nu încheia jacheta/scurta și pune-ți la gât un fular supradimensional – cât de simplu acest truc de stil!


 

Pantalonii evazați se poartă cu încălțăminte cu botul rotund, nicidecum stiletto – pentru că pantalonii trebuie să-și păstreze forma firească.


 

Ai grijă cum îți răsufleci mânecile pentru a obține un look stilat, nu unul neglijent


 

Ai grijă ca toate „straturile” de haine de pe tine să nu se vadă – din mâneca de la palton să nu iasă mâneca de la sacou și de sub mâneca de la sacou să mai vedem că ai și o maletă sau o bluză. „Oribil”, cum zice Cristina 🙂 Totuși, am găsit ținuta unei bloggerițe fashion care o urmăresc în fiecare zi, în care mânecile straturilor de haine de haine pe care le poartă au fost strânse una câte una în sus și arată foarte interesant 🙂

vivaluxury-3


 

Pe lângă faptul că am învățat aceste reguli de stil, am învățat și câteva trucuri de deplasare pe tocuri 🙂 Cristina a promis că va face un training special dedicat acestui subiect. Cristina ne-a sugerat să nu mergem niciodată cu capul în jos, să alegem un punct pe care să-l urmăm privind numai înainte (ce-i drept cam dificil pe străzile avariate ale Chișinăului, pentru că riști multe 😀 ), când mergem pe tocuri să nu ne lăsăm greutatea pe un picior sau altul, să nu exagerăm cu unduirea șoldurilor și să alegem tocuri care să ne dea siguranță atunci când pășim 🙂

Mulțumesc Cristina pentru acest eveniment de stil și abia le aștept pe următoarele!

Sursa poze: http://www.thefashiontag.com, http://www.ramshackleglam.com, http://www.tumblr.com, http://www.vivaluxury.blogspot.com

Lasă un răspuns

