#ladylike

~Every Lady is beautiful in her own way – My way is Ladylike~

Noapte de iarnă târzie

Scrie un comentariu

Daniela Dermengi

Sorbesc dintr-o cafea, deja rece… Îmi eliberez cealaltă mână de farfuria ceştii de cafea şi verific cât e ora… Fără să mă concentrez asupra poziţiei acelor de ceasornic, bag mâna în buzunar, pierzând cursul gândurilor, rătăcind gândul că e deja târziu. Surprind farmecul nopţii de iarnă târzie prin geamul casei tale.

Tu stai în spatele meu, aşezată la masa… tăcerii. Îţi porţi degetele subţiri pe un pahar de cristal, ochii îţi strălucesc în lumina focului ce arde în cămin şi suspini din când în când. Surprind farmecul tău ce se reflectă în geam şi se contopeşte cu imaginea unei nopţi de iarnă târzie…

Tresar la orice zgomot, mă simt stânjenit de zâmbetul tău pe care abia de reuşeşti să ţi-l astâmperi atunci când am reacţii ciudate. Pentru a-ţi da de înţeles că te-am auzit chicotind întorc discret capul fără să te privesc – semn că „vezi, draga mea, nu sunt…

Vezi articol original 349 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

