#ladylike

~Every Lady is beautiful in her own way – My way is Ladylike~

Lipsit de strălucire, dar te face să sclipești – rujul mat!

Scrie un comentariu

Rujul mat este una dintre tendințele în materie de machiaj care a apărut în anul 2015 și va continua și în 2016. Îți dă un plus de senzualitate, dă contur feminității tale și… machiajul prinde o cu totul altă viață pe chipul femeii. Și nu aș fi crezut, până nu am încercat un ruj mat din noua linie de rujuri lansată de AVON. Trebuie să le testezi și tu! Citește aici și câteva trucuri de „manevrare” cu rujurile mate pentru un efect wow 🙂

Exfoliază buzele

Ruj mat peste buze uscate? No way! Buzele trebuie exfoliate înainte de a te bucura de efectul wow al unui ruj mat. Folosește un exfoliant delicat din comerț sau pregătește-ți unul acasă (de exemplu, dintr-o linguriță de zahăr, miere și ulei de măsline).

Hidratează buzele

Folosește în acest scop un balsam de buze ce conține ingrediente naturale. Poți opta pentru unguent de propolis – un hidratant foarte bun.

Folosește un creion

Acum trecem la machiajul buzelor. Folosește un creion de buze pe toată suprafața buzelor, fără a trece de conturul lor natural.

Aplică rujul mat

Aplică rujul, de dorit cu o pensulă pentru buze, pentru precizie.

Retușează

Mizează pe un machiaj perfect al buzelor dacă tot îți dorești să faci senzație cu rujul tău mat. De aceea, dacă depășești conturul buzelor, retușează! Cum? Folosește un bețișor de vată, înmoaie-l într-un produs demachiant pentru a șterge și corectează cu fond de ten/concealer.

Minunează-te! 🙂

Dacă îți dorești să reaplici rujul mat, este preferabil să folosește mai întâi un balsam de buze și apoi rujul.


Rujul mat pe care l-am încercat eu este AVON dintr-o serie nouă de rujuri pe care o găsești în Broșura AVON (21.01.2016-09.03.2016), la pagina 7, la un preț de doar 69 lei.

Nuanța mea este chiar prima din paleta de culori – pe lângă faptul că e mată, e și pastelată, iar efectul este după mine unul senzațional! Puteți vedea și voi din poza mea de pe instagram! 🙂 Și când mă gândeam că mai ieri eram total dezinteresată de rujuri și… uite cum mă redescopăr în oglindă datorită lor.

My new lipstick 🙂 @avon_md #pinklipstick #mattelipstick #hellomonday #ladylike #loveit

A post shared by Ladylike blog (@danieladermengi) on

Chiar dacă alegi o culoare mai îndrăzneață, un ruj mat niciodată nu va da impresia de prea mult. Rujurile mate îți conferă un look discret, dar totuși sofisticat. Și nu e nevoie să machiezi ochii într-un mod foarte special – mizează pe contur, contrast și gene cu volum din plin. Și la acest capitol, te provoc din nou – un nou rimel din linia BIG de la AVON (favorita mea) cu efect de multiplicare, BIG&Multiplied. Mai multe despre impresiile mele despre această mascara și celelalte două care le am în trusă – BIG&Daring și BIG&False Lash voi scrie într-o altă postare pe blog. Fii cu ochii pe Ladylike 🙂

Waaaa – happiness! Thanks @avon_md for your care! #happiness #avon #ladylike #mascara #newlipstick #sensation #excited

A post shared by Ladylike blog (@danieladermengi) on

Mulțumesc AVON pentru prezența ta în trusa mea de machiaj – mă faci să mă simt mai frumoasă decât știam eu 🙂

Fiți frumoase, purtați-vă de grijă și iubiți femeia din oglindă!

logo

LadyLike Logo

Facebook Ladylike

_MG_0440

Instagram Daniela

Lasă un răspuns

