#ladylike

~Every Lady is beautiful in her own way – My way is Ladylike~

Între destin și viața noastră în doi

Daniela Dermengi

Walk-In-The-Rain-copy

Mi-am lăsat amintirile în ploaie și acum le privesc prin geamul aburit de respirații fierbinți… Pulsează trecutul în mine și retrăiesc clipele tremurând între durere și extaz…

Mi-am stors amintirile de ploaie și le-am întins pe sfori de uitare. Le-a luat vântul și mi le-a lipit de trup. Fiorii trecutului își fac loc prin ființa mea – plâng, se chicotesc, fac dragoste și apoi se lovesc de suflet și suferință.

Îmi mușc buzele și senzația de umed și fierbinte din adânc mă face să roșesc, să-mi ascund sânii obraznici și să cad în așternetul unor plăceri cuminți.

Azi te înșel cu destinul nostru ratat…

Trag de mine, îmi dau palme, mă arunc violent în peretele de care ne sprijineam săruturile pasionale, lovesc în el cu picioarele, cad jos  și simt cum se agită în stomac fluturii ce ard de vii – vomit cenușă, expir fum și plâng seva sufletului meu…

Vezi articol original 119 cuvinte mai mult

Comentariile nu sunt permise.