#ladylike

~Every Lady is beautiful in her own way – My way is Ladylike~

Unde ne întâlnim cu fetele? Acolo unde e tîmtz, yummy și nice!

Acolo unde e muzica tîmtz, mâncarea yummy și anturajul nice e loc ideal de văzut și stat la taclale cu fetele! Și noi, grupulor celor 7 power-bloggerițe, am descoperit un astfel de loc în capitală 🙂 Despre ce local e vorba, ce am mâncat bun pe acolo și cum am testat nervii chelnerilor, vezi în continuare 🙂

Vai, ce bine e să te simți om normal când ieși la restaurant deși nu mănânci carne 🙂 Se mai întâmplă să ieși prin localuri și, după ce răsfoiești de vreo 10 ori filele meniului, să te decizi la o salată și să o ceri de la chelner în așa mod – „Vreau salată din asta, dar scoateți din ea carnea și maioneza și puneți mai multe roșii și brânză. Scuzați, dar opțiuni de salată fără carne nu aveți” 🙂

Dar la Bastion, acolo unde am fost săptămâna trecută cu fetele, am găsit un meniu destul de generos la capitolul „fără carne”.

Mai mult decât atât, Lia și Doina erau cu provocarea celor 14 zile fără dulce, făinoase și alcool, eu eram la a treia zi de Dietă Dukan (doar pește, ouă și lactate), Iuliana era în zi de post, iar Cristina, Mihaela și Vlada – cu aceleași gusturi culinare rafinate 🙂 Și uite că Bastion ne-a mulțumit cu meniul lor pe toate!

Muzica a fost în același repertoriu cu discuțiile noastre aprinse pe subiecte de făcut, de dres, de planificat, de crescut, de perfecționat și de construit împreună proiecte frumoase! 🙂

De asemenea, am remarcat amabilitatea chelnerilor, dar și răbdarea acestora de a ne deservi și de a aștepta să plece ultimii clienți, adică noi 🙂

La final, le-am testat din nou nervii chelnerilor, pentru că nu am putut să ieșim de acolo fără să ne expunem gândurile bune despre localul Bastion. Ne-am și promovat blogurile prin cartea de reclamații a restaurantului, fiecare menționându-și numele și blogul 🙂 Ia vedeți și voi mai jos dacă nu cumva ați ratat vreun blogger din lista celor pe care obișnuiți să-i citiți 🙂

logo

LadyLike Logo

Facebook Ladylike

_MG_0440

Instagram Daniela

Comentariile nu sunt permise.