#ladylike

~Every Lady is beautiful in her own way – My way is Ladylike~

Suntem 7, toate diferite și blogging-ul este lipeala dintre noi

Scrie un comentariu

_MG_5343

Ne vedeți des împreună, pe la evenimente, în mediul online, nu avem o denumire ca grup, dar suntem 7 și acest număr magic ne face să ne simțim și mai binecuvântate că ne-am găsit una pe alta.  Ne bucurăm că suntem tot mai „curtate” de partenerii care au ajuns la o nouă maturitate de marketing și promovăm doar lucruri care ne plac cu adevărat. Cititorii sunt importanți pentru noi și tot ce facem, fie individual, fie împreună, e pentru a câștiga încrederea celor care ne citesc. Deși avem încă mult de crescut, tindem să credem că grupul nostru reușește să schimbe percepția publicului larg și a antreprenoriatului din Moldova vizazi de blogging și să-i dea mai multă importanță, așa cum demult se întâmplă în țările străine.

În continuare, vedeți ce a însemnat pentru fiecare dintre noi anul 2015 și ce așteptări avem de la anul 2016.

Cristina Gurez

2015 a fost un an foarte reușit din perspectiva de jurnalist, dar și cea de blogger. Am început anul pe plajele din Egipt și l-am continuat în alte 7 țări și ceva mai multe orașe. Pe lângă faptul că am cutreierat noi destinații, am și scris despre ele și pe blog. Acest an chiar l-aș evidenția ca anul în care am început să acord o atenție deosebită blogului, un an în care m-am implicat în mai multe proiecte inedite și am avut parte de colaborări frumoase. Nu pot să nu remarc faptul că, prin activitățile mele am și cunoscut noi oameni care și-au făcut loc în viața mea, căci până la urmă oamenii pe care îi întâlnim și experiențele pe care le trăim sunt ceea ce contează.

De la 2016 ce îmi doresc? Păi, măcar nu mai puțin de 8 destinații așa ca în 2015 🙂 Multă sănătate, important, iar inspirație, dorință și alte resurse – eu găsesc.


Daniela Dermengi

Anul 2015 a fost anul în care am cunoscut foarte mulți oameni noi datorită activității de blogging. Am legat o relație specială cu fetele din „grupul celor 7 bloggeri” 🙂 și sper ca toate visele pe care le avem împreună ca grup, dar și ca bloggeri separați, să le realizăm în anul 2016. Și, indiferent cât va dura această perioadă de interes pentru blogging, îmi doresc să fie una frumoasă, productivă și să ne lase amintiri plăcute.

 Ca autor al blogului Ladylike îmi doresc să fac mai multe, să scriu, să organizez, să gândesc și să creez lucruri inedite, dar interesante și utile pentru femeile din Moldova. Sper să am inspirație, dar și timp pentru toate ce mi-am propus. Oricum, încerc să tind la mai mult ca să realizez măcar cât de puțin din ce mi-am dorit. De aceea, oricum Ladylike va aduce în anul 2016 și lucruri noi 🙂


Doina Babcinschi

Am pășit în 2015 foarte nesigură, însă am avut noroc de oameni care mi-au oferit energie și inspirație necesară pentru a realiza mai mult decât îmi părea posibil. A fost marcat de cele două călătorii spontane, câteva evenimente organizate, câteva proiecte speciale inedite la job, câteva campanii sociale desfășurate. Am avut și multe colaborări pentru scrisdemana.com – campania Meatless Friday, o ședință foto nemaipomenită în rochiile de la Nanetty, o petrecere în pijamale alături de brandul Gloria, statut de blogger oficial la Chișinău Fashion Show, și cel mai important lucru – o legătură strânsă între noi, toate 7 bloggerițe. Sper mult că ne așteaptă un an productiv!


Iuliana Mămăligă

Anul 2015 a fost plin de adrenalină. Călătorii, colaborări, oportunităţi, oameni noi au trecut prin el, dar şi prin viaţa mea. Am învăţat că sunt mult mai puternică decât îmi imaginez, încep să simt cum statutul de femeie îmi intră în destin uşor şi elegant. Mă simt împlinită, iar acest lucru e cel mai depreţ dar de la Dumnezeu. El le aranjează pe toate în viaţă aşa cum trebuie să fie. Dacă e să enumăr câteva performanţe din anul ce ne lasă aş putea spune despre rolul de coordonator pe comunicare a evenimentelor DIN INIMĂ, am fost în info trip pentru o companie avia din Turcia, am vizitat Istanbulul de două ori, am închis capitole şi am deschis altele noi.

În anul 2016 vreau să călătoresc mult, foarte mult. Sunt o nebună a călătoriilor. Pământul e prea mare, iar viaţa prea scurtă, aşa că trebuie să mă grăbesc să îl văd măcar cât îmi permit. Am pe listă Viena, Santorini, Praga, Italia, poate revăd iar Israelul, important e să fie sănătate!


Lia Ciutac

Anul 2015 pentru blogul meu a fost mai puțin productiv fiindcă am optat pentru o specializare în jurnalism. Iar fiindcă acesta m-a prins pe loc, nu am putut să dedic mult timp blogului. Însă, cu toate acestea reușeam să îmi fac timp câte puțin pentru ceea ce se întâmpla în jurul meu și să scriu pe blog despre anumite descoperirile. Viața mea de blogger din 2015 a fost în mare parte atrasă de producătorii noștri autohtoni din industria textilă. Pe tot parcursul anului trecut i-am urmărit cu entuziasm și interes și am văzut că designerii noștri chiar fac o treabă bună. Iar oamenii ar trebui să le ofere mai multă atenție și încredere
 
În anul 2016 sper să realizez cât mai multe călătorii și să apară pe blogul meu cât mai multe postări cu hashtagul #liacălătoria. Sper că acest plan se va realiza în a doua parte a anului după ce voi absolvi studiile. Cred că anul 2016 va fi marcat de o schimbare ce ține de bloggeri și companiile care vor să-și promoveze anumite produse prin intermediul nostru. Piața noastră demult încearcă să facă acest pas, iar acum cred că este un moment bun să începem anul cu colaborări interesante.

Mihaela Roșcov 

În 2015 valoarea blogului meu a crescut considerabil. Am început să valorific mai mult partea de colaborări, orientându-mă spre relaţii de parteneriat reciproc avantajoase. Am reuşit să conturăm comunitatea noastră de bloggeriţe care scriu despre frumos. În 2016 mă aştept la cât mai multe colaborări interesante şi realizarea viselor noastre bloggereşti. Vreau să fie valorificat porenţialul nostru şi, în sfârşit, companiile să realizeze cât de importanţi sunt bloggerii în cadrul social ca şi formatori de opinie.


Vlada Cotorobai

Anul 2015 a fost frumos, productiv, cu numeroase colaborări, experiențe noi. Am învățat ce trebuie să fac pentru a crește în profesionalism, dar totuși sper ca în 2016 să progresez mai mult, atât profesional cât și spiritual. Toate gafele pe care le-am facut în 2015 nu vreau să le repet în materie de blogging.  Cu cât vor fi mai multe colaborări, cu atât va fi mai bine.


Fiți cu ochii pe noi, citiți-ne, dați-ne aprecieri, comentarii, distribuiri, critici și recomandări. Vă pupăm și ne vedem pe online și live, pe la evenimente!

IMG_6107 

 

Lasă un răspuns

