#ladylike

~Every Lady is beautiful in her own way – My way is Ladylike~

Pijame stilate pentru femei răsfățate

IMG_6110-0

Care femeie nu adoră la finalul unei zile, după un duș relaxant, să-și alinte corpul cu moliciunea și confortul dat de o pijama croită din materiale naturale. Nu știu dacă ți-ai pus vreodată întrebarea, dar eu am găsit că pijamalele originale se trag din India și că acestea au fost preluate de către europeni în jurul anilor 1800. Un alt lucru interesant care l-am descoperit despre pijamale se găsește chiar în Moldova 🙂 Este vorba despre brandul autohton Gloria, care face pijamale de calitate și bune la preț. Vedeți și voi mai jos câteva modele pe care le-am încercat și care costă sub 400 lei fiecare.

În imaginea de mai jos am făcut un colaj din mai multe pijamale încercate, care o dată ce le schimbam în cabina de probă îmi dădeau un sentiment diferit. Una mă făcea să mă simt sexy, alta – jucăușă, una aș fi ales-o pentru o petrecere în pijamale cu fetele, alta – pentru o seară romantică 🙂 Ce îmi place la toate aceste pijamale este în primul rând senzația plăcută ce o lasă la atingere.

Puteți remarca în imagine halatele scurte, care se pot vinde și separat de rochița de noapte de sub ele. Dacă le procuri însă pe ambele, Gloria oferă o reducere de 15%.

Halatul din imagine pur și simplu m-a cucerit. Este lung, foarte elegant, stilat, are o culoare pastelată și foarte plăcut se simte pe piele. Iar prețul este de doar 390 lei!

La Gloria puteți găsi pijamale și pentru bărbații dragi din viața voastră 🙂 O pijama pentru iubitul sau soțul tău, asortată cu cea purtată de tine,  este cu siguranță un cadou frumos care va asigura armonie în „ținutele” care le purtați în intimitate 🙂 De asemenea, o pijama poate fi un cadou inspirat pentru orice alt bărbat drag, căruia îi dorești nopți calme și vise plăcute 🙂

Eu am fost la cumpărături în magazinul Gloria din centrul comercial Zorile de pe str. Calea Ieșilor 8 (etajul 2). Puteți procura pijamalele Gloria inclusiv din centrele comerciale Unic (la et.3, lângă spațiul de joacă) și Gemeni (la et.1, but. 218). În mediul online, vizitează brandul autohton GLORIA pe pagina de facebook.

Vă doresc somn dulce, nopți liniștite și ținute de casă care să le purtați cu stil!

LadyLike Logo

Facebook Ladylike

_MG_0440

Instagram Daniela

Comentariile nu sunt permise.