#ladylike

~Every Lady is beautiful in her own way – My way is Ladylike~

Când visele au parfum și note de fericire

Când mi-am creat blogul Ladylike acum doi ani în urmă nu am avut vise, nici dorințe, nu mi-am planificat nimic să realizez, ci doar mi-am urmat o chemare a sufletului – de a scrie despre și pentru femei! Acum, când datorită acestui blog, am întâlnit niște femei absolut deosebite cu care îmi împart viața de blogger și ne susținem reciproc în tot ceea ce facem, îmi dau seama că de fapt mi-am realizat un vis! Nu știu să-i dau o denumire sau o explicație, dar împlinirea lui mă face pur și simplu fericită! 🙂

Sunt parte din #dreamteam și împreună lansăm multe idei visătoare, susținem proiecte de vis și… iată că am participat săptămâna trecută și la evenimentul de lansare a parfumului AVON Dreams – companie care și-a oficializat relația cu noi numinându-ne bloggeri ambasadori în Moldova. Yeeeee! Acel sentiment când visele tale au propriul lor parfum și se deschid în note de fericire 🙂

Evenimentul a fost bine gândit, de la discursul Verei Nastasiu despre visul său de a avea o fetiță până la workshop-ul pe parcursul căruia noi, invitatele la eveniment, am creat un „Dreamcatcher”. Mi-a plăcut enorm procesul de creație a acestei construcții din ață, mărgele și pene – m-a relaxat, mi-a „dezamorțit” dibăcia mâinilor, m-a și amuzat chiar 🙂

Iar în ce privește parfumul AVON Dreams, hmmm, de la evenimentul de lansare nu mă mai pot despărți de el 🙂 Deși optez mai rar pentru parfumurile florale, aroma AVON Dreams are și note lemnoase și în tandem fac un miros perfect de purtat primăvara, de asortat cu ținute femenine, culori pastelate și materiale fine.

Vreau să vă aduc aminte și cât de original am fost invitată la acest eveniment AVON, cu acel balonaș zburător, și să mulțumesc Doinei Babcinschi și companiei AVON pentru modul în care ne face să ne simțim speciale 🙂

La voi cum miros visele și în ce note se deschid atunci când vă parfumați cu ele?

logo

LadyLike Logo

Facebook Ladylike

_MG_0440

Instagram Daniela

Comentariile nu sunt permise.