#ladylike

~Every Lady is beautiful in her own way – My way is Ladylike~

Chic way to wear black and white

Ultimul eveniment la care am participat a fost cel de lansare a parfumului AVON Dreams. Deși mi-am dorit să optez pentru o ținută în care rozul să predomine, fiind culoarea parfumului, am ales totuși să port combinația clasică dintre alb și negru. Totuși, outfit-ul nu a fost deloc banal, datorită printului zigzag de pe fustă, precum și bluzei cu linii transparente.

La toată această geometrie vestimentară am pus o pereche de cercei care au dat o pată de culoare ținutei. Fără să știu până atunci ce este un Dreamcatcher – ceea ce am aflat la evenimentul AVON – cerceii mei erau foarte asemănători cu forma unui „Prinzător de visuri” 🙂 

Cerceii și bluza sunt dovezi reușite a unor alegeri de pe internet, mai exact fiind vorba despre site-ul yoins.com. Îmi place site-ul pentru că  au bijuterii deosebite, supradimensionale, în stil baroc, orientale, care sunt favoritele mele.

În ce privește cerceii purtați la eveniment, vedeți și voi ce asemănare există între ei și dreamcarcher-ul creat de mine.

Bluza este de o eleganță senzuală, care dă senzația de finețe și rafinament prin textura ei mătăsoasă și ușor transparentă. Îmi plac bluzele negre – se combină ușor cu alte articole vestimentare, cu diferite ocazii și dispoziții.Demult visasem la o astfel de bluză și pentru că nu am găsit-o la noi, am încercat să o caut pe internet și yoins.com este un site de unde poți procura modele foarte originale de bluze și cămăși și de o calitate destul de bună.

Și pentru că îmi  place să port haine create de ai noștri,  nu aș fi putut să ies în lume fără a avea pe mine o haină made in Moldova. În această ținută, producție autohtonă este chiar piesa de rezistență a acesteia – fusta! Este creată de Alex Ciobanu – designer-ul moldovean care face o adevărată artă din moda fustelor midi 🙂

Cu siguranță ați remarcat și eleganța cizmelor – sunt pur și simplu adorabile. La fel ca și în cazul bluzei demult căutam un astfel de model – simplu, frumos, de calitate – și am noroc de o super verișoară care mi le-a transmis din Italia.

Vă doresc un februarie iubăreț și un început de primăvară plin de inspirație în tot ceea ce faceți, ce spuneți și ce îmbrăcați 🙂

Blouse: Yoins.com

Earrings: Yoins.com

Skirt: Alex Ciobanu

Location: Chisinau, Moldova

logo

LadyLike Logo

Facebook Ladylike

_MG_0440

Instagram Daniela

Comentariile nu sunt permise.