#ladylike

~Every Lady is beautiful in her own way – My way is Ladylike~

Primăvara începe cu… amintiri și vise

Scrie un comentariu

_MG_0300 (1)

1 martie îmi aduce aminte de această sesiune foto pe care am realizat-o cu doi ani în urmă, dar pe care nu am apucat să o plasez încă pe blog. Pozele nu sunt făcute pe 1 martie, dar într-un an în care începutul primăverii a însemnat un capitol închis în viața mea de femeie. Și de acolo probabil a început cu adevărat primăvara vieții mele și aceste sesiuni foto care urmau să construiască ceva mai târziu proiectul Ladylike. 

Eu încep primăvara cu… amintiri și cu vise. Dar tu?

1371528_3416753073622_2105862945_n

_MG_0319

Lăsați primăvara să intre în voi și să facă un spectacol frumos din existența voastră 🙂 Fiți fericite!

BlouseZARA

Shorts: ASOS

Location: Chisinau, Moldova

logo

LadyLike Logo

Facebook Ladylike

_MG_0440

Instagram Daniela

Lasă un răspuns

