#ladylike

~Every Lady is beautiful in her own way – My way is Ladylike~

Cum și de ce să porți dresuri negre

Până acum doi ani, din nuanțele mai închise purtam doar dresurile gri și cele maro. Dar mi s-a întâmplată odată să mi se rupă dresurile la un eveniment și o colegă de a mea avea o pereche de dresuri negre în plus cu care m-a salvat.  Acesta a fost și momentul în care efectiv m-am îndrăgostit de dresurile negre și vreau să-ți dau și ție motive să-i îndrăgești.

Arată elegant și sexy – se potrivesc de minune la mica rochie neagră, dar combinate cu o rochie roșie arată de-a dreptul senzațional. O combinație stilată, pe care ce-i drept nu am încercat-o niciodată, sunt dresurile negre și rochia albă (bej) din dantelă.

Îți vor subția piciorul – dacă alegi să porți și pantofi negri, atunci piciorul tău va arăta vizual mai alungit. Este important de menționat că, în general, culoarea dresurilor nu trebuie să se deosebească prea mult de pantofi, pentru că vor tăia piciorul, îl vor scurta sau deforma vizual.

Pot fi purtate cu pantofii decupați și sandale, spre deosebire de dresurile de culoarea pielii – tot de ce trebuie să ai grijă e ca dresurile să nu aibă întăritura specifică la degete.

Se asortează aproape la orice și se pot purta în orice anotimp. Vezi deja ce DEN alegi 🙂

Sunt ideali pentru a fi purtați pe ploaie. Pleoscăiala prin ploile de primăvară chiar ar putea să fie distractivă dacă poți dresuri negre, pentru că nu se vor vedea picăturile de ploaie pe ele 🙂

logo

LadyLike Logo

Facebook Ladylike

_MG_0440

Instagram Daniela

Comentariile nu sunt permise.