#ladylike

~Every Lady is beautiful in her own way – My way is Ladylike~

Sushi – plăcere savurată în rulouri mici

tumblr_nodusqf3sp1ups29no1_1280

Am citit de curând topul celor mai gustoase și iubite 10 feluri de mâncare din lume, realizat de cnngo.com. Și adevărul e că nu cunosc nicio denumire din cele enumerate acolo decât sushi. Dar pentru mine e suficient 🙂 Și nu mă miră de ce atât de multă lume le iubește – sushi sunt mereu o idee bună de prânz sau cină, pline de gust, sănătoase, meatless, iar dacă mai punem și efectul „delirant” dat de wasabi, atunci e chiar o plăcere, pe care o savurezi în rulouri mici.

În topul celor mai delicioase feluri de mâncare, sushi este pe locul trei, fiind considerat și cel mai celebru fel de mâncare japonez. În Japonia, sushi este o adevărată cultură. Totodată, interesant este faptul că sushi își are de fapt originea în China.

susi2

Pentru adevărații sushi masters este extrem de important cum arată platoul cu rulouri, pentru că ei cred în faptul că sushi se mănâncă nu doar cu gura, dar și cu ochii. Astfel, în trecut, dacă un sushi master își dorea să lucreze într-un restaurant japonez, era nevoie să învețe timp de 10 ani arta de a pregăti sushi. Cam cât învață la noi un medic 🙂

De ce ador sushi? Pentru că este un fel de mâncare gustos, care îți oferă un plus de vitamine și minerale esențiale, mai ales pentru vegetarieni. Ai atâtea motive să le iubești și să le mănânci de fiecare dată când îți poftește inima.

 

sushi

De obicei, începătorilor li se recomandă Philadelphia; eu nu am început cu ele și nici nu sunt preferatele mele – brânza cremoasă și somonul îmi par o combinație prea grea, părerea mea 🙂 Mie îmi plac sushi în care regăsesc avocado, omleta japoneză sau țipar. Și tare mă bucur că sushi înseamnă diversitate și le pot savura oricând, în timp de post, dietă, când doresc să mănânc ceva mai deosebit, să experimentez ceva nou și în același timp să fie sănătos.

Dacă ar fi să vă recomand un local din Chișinău unde puteți să mâncați sushi bune, inclusiv de post, v-aș sugera să le încercați  pe cele de la Bastion. Ultima dată la sushi am fost acolo și nu doar că mi-au plăcut foarte mult, dar am aflat că este și o ofertă – cumperi 2 porții de sushi și a treia o primești pe gratis. Oferta este valabilă 6 zile din 7, pentru că duminica e zi de familie la Bastion, ceea ce înseamnă 25% reducere la tot meniul de bucate.

1468682_834267570029465_5301233644334109833_n

Caută mereu un mod gustos de a trăi sănătos!

logo

LadyLike Logo

Facebook Ladylike

_MG_0440

Instagram Daniela

culinary-school-how-to-make-beautiful-delicisou-sushi-art-step-by-step-tutorial-instructions-recipe

 

Comentariile nu sunt permise.