#ladylike

~Every Lady is beautiful in her own way – My way is Ladylike~

Fashion for strong women. Miss Smith is coming back

2

Stilul hainelor pe care le îmbrăcăm ne conferă și o anumită atitudine de purtare. O rochie baby doll îți va accentua trăsăturile dulci, o rochie din mătase naturală – îți va da un plus de eleganță în maniere, iar o rochie din piele, mmm, o rochie din piele pune gaz pe focul senzualității tale femenine 🙂 

De fiecare dată când îmbrac haine din piele, am grijă să cumințesc această senzualitate „agresivă” cu un accesoriu care să aducă ținuta mai aproape de personalitatea mea. Vezi cu ce accesorii am asortat superba rochie cu inserații din piele marca Nikita Rinadi.

În combinație cu o pereche de ochelari supradimensionali și mănuși din piele, rochia este piesa de rezistență a unei ținute sexy, demnă de o femeie puternică, independentă, sigură pe sine, pentru care stilul înseamnă un fel de a spune lucrurilor pe nume. După mine, am reușit să cumințesc ținuta alegând dresuri într-o culoare nude, un ruj mat de un roz pastelat, cerceii minimaliști creați de Stasya Bijoux și părul aranjat în bucle răzlețe.

1

Un accesoriu vestimentar care scoate în evidență notele de feminitate și eleganță ale acestei rochii este pălăria 🙂 Este o combinație din lână și blăniță de iepure retezată și e creația unei moldovence talentate – Iuliana Chiroșca – pe care am cumpărat-o la licitația organizată la Petrecerea în Pijamale organizată de EA.md și Gloria, pentru a o ajuta pe fotografa Elena Mocrii.

Probabil puteți remarca din poze cum ținuta respiră cu un alt aer cu această pălărie, devine mai dulce și mai cuminte; pălăria dă ținutei o notă de clasă și ceva mai multă personalitate de lady 🙂

6

Numai am luat pălăria în mână și imediat atitudinea de sexy lady s-a transformat într-un hihi de zile mari și copilărie, dulce copilărie 🙂 Mulțumesc și fotografului Alex Morgoci pentru că îmi dă acea stare de relaxare și de naturalețe în fața obiectivului 🙂

3

Am purtat această rochie de la Nikita Rinadi într-o manieră diferită și la Moldova Fashion Days – cu dresuri negre și un roșu îndrăzneț pe buze. Și din nou am mizat pe trucuri de cumințire a ținutei – un cerc cu merișoare și părul drept. Am purtat și un sacou de-asupra, cu o bandă roșie pe încheietoarele nasturilor.

8

Îmi place cum se asortează rochia cu pantofii, pentru că au acel V decupat, iar pantofii și geanta sunt într-un print asemănător, ce imită pielea de șarpe. Îmi pare o combinație perfectă pentru o ținută de seară, care mă face să mă simt deosebită, stilată, elegantă și femenină.

Reinventați-vă rochiile din garderobă cu ajutorul accesoriilor. Nu uitați de voi și de ce vă face să vă simțiți bine și adăugați în ținutele voastre detalii care vă reprezintă 🙂 Fiți unice!

Dress: Nikita Rinadi
Sunglasses: Marc Jacobs
Shoes: ASOS
Hat: Iuliana Chiroșca
Earrings: Stasya Bijoux

Photographer: Alex Morgoci

logo

LadyLike Logo

Facebook Ladylike

_MG_0440

Instagram Daniela

Comentariile sunt închise.